خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پر خیر و برکت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) از سال‌ها تلاش و مجاهدت هنرمند پیشکسوت و ایثارگر جانباز «شاپور قپانوری» تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

تجلیل از هنرمند پیشکسوت و ایثارگر جانباز«شاپور قپانوری» در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پر خیر و برکت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) از سال‌ها تلاش و مجاهدت هنرمند پیشکسوت و ایثارگر جانباز «شاپور قپانوری» تجلیل شد.

این مراسم با حضور امیر بحیرایی مسئول کانون بسیج هنرمندان، مسعود رضی عضو شورای اسلامی شهر و مسئول هنرهای نمایشی شهرستان، مقدس عمرانی از هنرمندان جانباز و ایثارگر و مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نهاوند در محل منزل این هنرمند جانباز برگزار شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند در این دیدار اظهار داشت: «شاپور قپانوری» از هنرمندان پر تلاش با ذوق و پیشکسوت نمایش شهرستان است که توانسته در سال‌های فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر شاگردان زیادی را به این حوزه معرفی کند.

امیر بحیرایی افزود: اخلاص و اخلاق، پاکی، صداقت،  نجابت، تلاش و صبر از ویژگی‌های شخصیتی کسی است که در دوران دفاع مقدس دوش به دوش مردان این سرزمین از آب و خاک و کشور عزیزمان ایران اسلامی دفاع کرد و به افتخار جانبازی نائل آمد.

وی خاطرنشان کرد: ایشان پس از دفاع مقدس بار دیگر در لباسی مفتخر به هنر و نمایش در خدمت به میهن اسلامی ما و عرصه فرهنگ و هنر قدم نهاد و همانند سال‌های دفاع مقدس توانست افتخارات فراوانی در این عرصه کسب کند و مایه مباهات نهاوند باشد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند افزود: برای همه ما افتخاری است که تقدیر و تجلیل کنیم از سال‌ها تلاش و مجاهدت ایشان که بدون هیچ چشم داشت و توقعی در این عرصه فعالیت کرد.

وی ادامه داد: باید مراسمی در شأن و منزلت و با حضور مسئول شهرستان و عموم مردم به منظور تجلیل از شخصیت ایشان  برگزار می‌شد اما چه کنیم فرصت کم و مشکلات فراوان است.

بحیرایی افزود: حضور ارزشمند شما در عرصه نمایش نهاوند باعث قوت قلب و همت بیش از پیش فعالان بوده و هست و امیدواریم این تلاش و همت و پشتکار و اخلاص همچنان چراغ راه همه هنرمندان و ما باشد.

در پایان این دیدار با اهداء لوح از سال‌ها تلاش و مجاهدت آقای شاپور قپانوری هنرمند ایثارگر جانباز و بسیجی ارزشمند تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات