مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: امام حسن (ع) مردم را به سوی دین خدا ارجاع می دادند و بستر را برای جانشین بعد از خود فراهم می کردند طوری که محور ولایت را برای شناخت بیشتر مردم در نصایح خود داشته اند.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۰۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مراسم جشن ولادت امام حسن (ع) با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه سراوان و پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های وظیفه در نماز خانه سپاه این شهرستان برگزارشد.
حجت السلام و المسلمین مجتبی بامری، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سراوان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت دومین نور آسمانی با بیان اینکه امام حسن (ع) یکی از چهره‌های برجسته تاریخ اسلام است و الگوی برای کسانی که می‌خواهند بندگی خدا را داشته باشند، گفت: یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها نزد پیامبر اکرم (ص) امام حسن مجتبی (ع) بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تمام موضوعات برجسته اسلامی و دینی پیامبر اکرم (ص) نام امام حسن مجتبی (ع) را ذکر فرمود: ه است، اذعان داشت: امام حسن (ع) در زیر قبا پیامبر (ص) و یکی از دل دادگان ولایت بوده است.

بامری با بیان اینکه امام حسن مجتبی (ع) در بین اهل تشیع و تسنن از جایگاه خوب و ثابتی قرار دارد و همه ارادت خاصی به این بزرگوار دارند، تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد در مباحث رفتاری، اجتماعی، نگرشی، شکیبایی و بندگی خدا جایگاهی داشته باشد باید این بزرگوار را الگو قرار دهد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه ادامه داد: پیروی از امام حسن (ع) به این موضوع بستگی دارد که چقد افراد به این وجودیت نورانی شناخت داشته باشند.

این مسئول یادآوری کرد: امام حسن (ع) مردم را به سوی دین خدا ارجاع می‌دادند و بستر را برای جانشین بعد از خود فراهم می‌کردند طوری که محور ولایت را برای شناخت بیشتر مردم در نصایح خود داشته اند.

وی در پایان تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) شخصیتی بود که همه اقشار ایشان را می‌شناختند و دشمنان نسبت به این بزرگوار عقده داشتند و امامت ایشان برای دشمن سدی بود که نمی‌گذاشت به اهداف و انحرافات خود برسند که موجب شد با توطئه و خوراندن سم ایشان را به شهادت رساندند.
ارسال نظرات