فرمانده سپاه ایرانشهر:

محفل انس با قرآن با هدف تعمیق باورهای دینی برگزار می شود

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم در برابر تهیدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۱۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، محفل انس با قرآن کریم با حضور پاسداران و نیرو‌های وظیفه به مناسبت گرامی داشت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان در نماز خانه شهید صیاد شیرازی سپاه ایرانشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین پودینه، فرمانده سپاه شهرستان در این مراسم با بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر درآیات الهی مهم‌ترین آن‌ها هستند، بیان داشت: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می‌توانیم در برابر تهیدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باور‌های دینی به جهت مصونیت جوانان و نوجوانان از هجمه‌های فرهنگی دشمن مهم‌ترین هدف برگزاری این محفل قرآنی است.

پودینه با تاکید بر این مطلب که بدون شک حضور نوجوانان در این گونه محافل روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: محافل انس با قرآن عامل ترویج سبک زندگی اسلامی هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار