خبرهای داغ:
امام‌جمعه قم بسیاری از نیرو‌های انقلاب را نتیجه تربیتی برگزاری جلسات قرآنی دانست و گفت: اکنون‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت شده این توقع از سوی مردم وجود دارد که همچنان این موضوع ادامه‌دار باشد.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
بسیاری از نیرو‌های انقلاب نتیجه تربیتی برگزاری جلسات قرآنی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این شورا در سال ۹۷، اظهار داشت: اگر چنانچه فعالیت‌های جلساتی که برگزار می‌شود را مصداق نصرت دین و خدا بدانیم قطعاً تثبیت برکات خداوند را به دنبال دارد.

وی افزود: ما باید بتوانیم با یک دیدگاه مطلوب به برگزاری جلسات نگاه کنیم و برگزاری این جلسات را به‌عنوان ترویج دین اسلام بدانیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید بتوانیم گسترش سبک فضائل اخلاقی را پرتو این‌گونه جلسات گسترش دهیم، ادامه داد: باید بتوانیم در مسیر بسترسازی و کاربردی کردن نتایج حاصل از تلاش‌های قرآنی در سطح استان گام‌های مؤثری برداریم.

وی چهره قرآنی و مبلغ دینی بودن مقام معظم رهبری را فرصت خوبی برای ترویج معارف قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم تلاش‌های مناسبی در اثر ترویج این فعالیت‌ها صورت گیرد.

سعیدی بسیاری از نیرو‌های انقلاب را نتیجه تربیتی برگزاری جلسات قرآنی دانست و عنوان کرد: اکنون‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت شده است این توقع از سوی مردم وجود دارد که همچنان این موضوع ادامه‌دار باشد.
ارسال نظرات