بصیری بیان کرد: با وجود مشکلات ماه مبارک رمضان و محدودیتی که در این سفرها وجود دارد، پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که نزدیک به پانصد هزار نفر در مراسم امسال حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۵۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در گفت‎و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون برنامه‌های قرارگاه شهید فهمیده به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) گفت: کمیته‌های مختلفی اعم از امنیتی، هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و فرمانده ناجا و نیز اعضای عضو کمیته حوزه‌های مختلف مرتبط با حرکت زائران به سمت تهران حضور دارند، که مشغول خدمات رسانی و ایجاد امنیت مناسب برای زائزان هستند.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات ماه مبارک رمضان و محدودیتی که در این سفرها وجود دارد، پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که نزدیک به پانصد هزار نفر در مراسم امسال حضور داشته باشند.

بصیری اظهار داشت: طی چند جلسه تمامی کمیته‎ها جلسات متعددی برای هماهنگی‌های لازم داشتند،  که برای خبرنگاران تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: برای کنترل ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران تدابیر خوبی از سوی پلیس راهور اندیشیده شده است.

بصیری گفت: تیم‌های امنیتی برای برقراری امنیت مراسم آمادگی لازم را دارند و طبق اعلام فرماندهی محترم سپاه تهران دو تیم تروریستی توسط نیرو‌های امنیتی متلاشی شدند.

وی تصریح کرد: پیش بینی‌های جدی برای امنیت و آسایش زائران در قبل، حین و برگشت از مراسم برای زائزان استان‎های نزدیک به تهران اندیشیده شده است.

بصیری در پایان یادآور شد: برای دسترسی خبرنگاران به اینترنت برای مشاهده تصاویر هوایی به وسیله هلی کوپتر‌های هوانیروز اقداماتی صورت گرفته تا بتوانند پوشش مراسم را به خوبی انجام دهند.

ارسال نظرات