خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

همسران پاسداران در موفقیت همسرانشان در کار نقشی اساسی دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: همسران پاسداران در موفقیت همسرانشان در کار نقشی اساسی و مهمی دارند.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۷۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در مراسم فرهنگی خانواده سپاه ناحیه سمنان که با حضور کارکنان و خانواده های آنها در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان برگزار شد ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت:عدالت،صبر ، توبه و حیا و عفت از نکات بسیار مهمی است که باید به آن در زندگی توجه داشت و اگر در زندگی این موارد را رعایت کنیم به سربلندی و عزت خواهیم رسید.
حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری در ادامه گفت:در این حدیث آمده است: عدالت بسیار نیکوست ولی برای حکمرانان نیکوتر است،صبر بسیار خوب است ولی برای فقرا نیکوتر است.توبه بسیار زیباست ولی در جوانی زیباتر است و حیا بسیار نیکوست ولی برای زنان نیکوتر است.
قندهاری با اشاره به اهمیت موضوع حیا و عفت گفت: دشمنان با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای غبار آلود مجازی به دنبال ترویج بی حیایی و بی عفتی در بین جامعه اسلامی هستند و ما نیز باید هوشیار باشیم و در برابر آنها عکس العمل نشان دهیم و به دنبال ترویج حیا و عفت در جامعه باشیم و مسائل جنگ نرم دشمنان را برای عموم مردم روشنگری نماییم.
وی در ادامه به پشتیبانی خانواده و همسران پاسداران از آنها اشاره کرد و گفت:همسران و خانواده پاسداران همیشه پشتیبان مردان پاسدار خود بوده اند و اگر مردانشان در کار خود موفق هستند این نشان دهنده این است که همسرانشان در زندگی پشتیبان خوبی برای آنها هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در پایان گفت: ما به عنوان پاسداران و خانواده پاسداران وظیفه داریم که در چهلمین سال عمر انقلاب اسلامی دستاورد های این انقلاب و نظام را برای مردم و نسل جدید بازگو کنیم و آنها را به آینده و ادامه راه امیدوار و ترس و دلهره را از آنها دور کنیم.مسائلی نظیر تحریم بر کشور ما اثر نخواهد گذاشت چرا که ما مردم رمضان هستیم. دشمنان ما را از تحریم و کشته شدن میترسانند در حالی که ما مردم رمضان و روزه و مردم محرم هستیم و دشمن باید این آرزو را که بتواند نظام ما را سرنگون کند را باخود به گور ببرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها