امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به آیین های بزرگداشت 14 و 15 خرداد گفت: مجاهدت ها و اندیشه های امام راحل در این آیین های گرامیداشت برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۱۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

مجاهدت و اندیشه های امام(ره) برای نسل جدید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: ارج نهادن به زحمات و تلاش های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امری واجب است و باید انجام شود.
وی با اشاره به سالروز قیام 15خرداد 57 ادامه داد: در این حرکت بزرگ ملت ایران، امام راحل و شهدای این روز که به عنوان گمنام ترین شهدا بودند، نقش اساسی در ریشه کنی رژیم طاغوت داشتند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: شهدای مظلوم 15 خرداد در این روز به داد اسلام رسیده، سینه سپر کردند و جان خود را در راه انقلاب و ارزش های آن فدا کردند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به جنایات رژیم طاغوت در قیام مردمی 15خرداد گفت: جنایت های این رژیم در این روز با جنایت های رژیم صدام در هشت سال دفاع مقدس از یک جنس بود.
حجت الاسلام پورمحمدی همچنین به امکانات و زیرساخت های ایجاد شده در نقاط مختلف کشور پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: امکانات و زیرساخت های ایجاد شده در روستاها قابل مقایسه با دوران طاغوت نبوده و همه این پیشرفت ها به برکت امام راحل، انقلاب اسلامی و خون شهدا به وجود آمده است.
وی با اشاره به فرارسیدن شب های قدر اضافه کرد: باید مومنان از فضیلت این شب های پربرکت بهره برده و در این راستا ائمه معصومین (ع) را الگوی خود قرار دهیم.

ارسال نظرات