امام جمعه بستان آباد:

عینیت کلام امام پس از چهل سال در خصوص امریکا روشن شد

امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخن معروف امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه همه گرفتاری های ما از آمریکاست، گفت: عینیت کلام امام راحل بعد از 40 سال هنوز هم برای ما روشن است.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۲۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی با بیان اینکه امام راحل سفارش کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد، اظهار داشت: مردم ایران هر وقت در مسیر ولایت حرکت کرده اند شاهد پیشرفت در عرصه های سیاسی و بین المللی بوده اند.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی و نامگذاری هر سال بر پایه اقتصاد گفت: اکنون دغدغه رهبر معظم انقلاب توجه به مقوله اقتصاد، تولید و معیشت مردم است.
حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در 10 سال متوالی بر توجه به اقتصاد و تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تاکید کرده اند، یادآوری کرد: کم لطفی در توجه به منویات رهبری باعث شده اکنون شاهد برخی گستاخی های دشمنان و استکبار بر علیه کشورمان باشیم.
وی از پیشقدم بودن مردم بستان آباد در کمک به آزادی زندانیان غیرعمد قدردانی کرد و گفت: در این شهرستان خیران بیش از 2 میلیارد ریال در جشن گلریزان کمک کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار