جانشین معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت:استان البرز، حاشیه نشین و محلات حاشیه نشین زیادتری نسبت به بقیه استان ها را دارا می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۳۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رضا غلامزاده جانشین معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی درگردهمایی جهادگران دانشجویی البرزی که در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد ، با توجه به اجرا شدن طرح اعتلا در کشور، گفت: گروه های جهادی که تا به امروز در حال فعالیت و خدمت رسانی به مناطق محروم بودند، از این پس برای هرچه بهتر انجام شدن خدمت رسانی و اثر بخشی بهتر فعالیت های جهادی مستمر خود را در قالب طرح اعتلا برگزار می کنند.

 اهداف جمعیت امام حسن مجتبی (ع) اثرگذاری مستمر در نقاط حاشیه شهر می باشد

رضا غلام زاده با اشاره به مشخص سازی گروه های جهادی در طرح اعتلا افزود: در طرح اعتلا نقشه ی کلی فعالیت گروه های جهادی در استان ها مشخص می شود تا بهترین برنامه ریزی برای بازدهی هرچه بیشتر فعالیت ها انجام گیرد.

غلام زاده با توجه به اینکه در استان البرز فعالیت های خوبی در قالب طرح اعتلا صورت گرفته است، بیان کرد: گفتمان طرح اعتلا را باید مثل یک فرهنگ در گروه های جهادی اضافه کرد.

دبیر جمعیت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به فلسفه ی تشکیل جمعیت امام حسن مجتبی (ع)، خاطر نشان کرد: جمعیت امام حسن مجتبی (ع) یک تشکل از گروه های دانشجویی است که به صورت مستقل و خود جوش فعالیت خود را در حاشیه ی شهر ها شروع کرده است.

رضا غلام زاده بیان داشت: اهداف ما در جمعیت امام حسن مجتبی (ع) انجام کارهای حاشیه شهری و اثر گذاری مستمر در نقاط حاشیه شهری می باشد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت گروه های مختلف در عرصه آسیب های اجتماعی، اعلام کرد: در حال حاظر 120 گروه در شبکه ی جمعیت امام حسن مجتبی (ع) در 20 استان در حال انجام فعالیت می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها