امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به تحریم ها و تشدید فشار های دشمنان، گفت: دشمن با حربه تحریم درصدد تضعیف پایه های مستحکم نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۳۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته فردیس،با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر، اظهار کرد: طبق روایات هرکس شب‌های قدر را احیا کند، خداوند وی را می‌آمرزد.

دشمن با تحریم درصدد تضعیف نظام اسلامی است

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تأکید کرد و گفت: روز سیزدهم خردادماه مراسمی به همین مناسبت در مسجد المهدی شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

امام‌جمعه فردیس در بخش دیگری با اشاره به تحریم‌ها و تشدید فشارهای دشمنان، گفت: دشمنان می‌خواهند کشور ایران را تضعیف کنند و سلطه اقتصادی بر جمهوری اسلامی پیدا کنند و بلایی بر سر کشور بیاورند که نتوانیم ازلحاظ اقتصادی سرپا بایستیم.

حجت‌الاسلام ایمانی در ادامه به اهمیت تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: نقش اساسی دولت، مجلس، قوای سه‌گانه و مردم در حمایت از کالای ایرانی انکارناپذیر است، دولت باید از ورود کالاهای خارجی که مشابه ایرانی دارند، جلوگیری کند و مجلس نیز قوانین مربوط به این حوزه را به تصویب برساند. این اقدامات موجب رشد اقتصاد داخلی می‌شود.

به گفته وی یکی از مقامات آمریکایی مصاحبه‌ای انجام داده و مدعی شده ست ورود کالاهای لوکس به ایران تحریم نشده است چراکه کالاهای لوکس موجب خروج ارز از ایران و افزایش ضربه به این کشور می‌شود.

امام‌جمعه فردیس در بخش دیگری به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: اروپا باید به ایران ثابت کند که مقابل تحریم‌های آمریکا ایستادگی می‌کند.

حجت‌الاسلام ایمانی بابیان اینکه آمریکا و اروپا به دنبال از بین بردن توان هسته‌ای و قدرت نظامی ایران هستند، گفت: اروپایی‌ها همان سیاست آمریکا را دنبال می‌کنند و مانند آمریکا خواستار مذاکره ایران در خصوص توان موشکی هستند.

وی با اشاره به بدعهدی‌های اروپا، گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر اروپا بخواهد برجام را ادامه دهد، باید تضمین دهد و متعهد شود که برجام را به مسائل موشکی و نفوذ در منطقه ربط نمی‌دهد.

امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه اروپایی‌ها باید تضمین دهند که با هر تحریمی علیه ایران مقابله کنند، گفت: باید احتمال این را هم بدهیم که اروپا با امریکا دوباره توافق نانوشته‌ای داشته باشند و با تعهدات نیم‌بند ایران را در برجام نگه‌دارند و به تعهدات خود نیز عمل نکنند.

حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه دولت بیش از سه سال وقت خود را بر روی برجام گذاشت و نتیجه آن نیز ضرر شد، خاطرنشان کرد: حالا دولت باید راه آینده خود را درست تشخیص دهد و نگاه به داخل داشته باشد تا دوباره شاهد ضرر به کشور نباشیم.

وی بابیان اینکه ملت از دولت می‌خواهند که راه خود را در مسیر رهنمودهای رهبری پیش ببرد، تصریح کرد: مردم در این صورت از دولت حمایت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها