امام‌جمعه نظرآباد گفت: یکی از ویژگی‌های مهم امام خمینی (ره) امانت‌داری و گذشت بود که مسئولان باید در این حوزه‌ها به وصایای امام راحل توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نظرآباد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر، اظهار کرد: شب‌های قدر از اهمیت بسیاری برخوردارند، باید تلاش کنیم که از فضیلت‌های این شب‌های عزیز استفاده کنیم.

مسئولان به وصایای امام راحل توجه ویژه داشته باشند

وی در ادامه به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) ازلحاظ اخلاق، فردی و مدیریتی یک انسان کامل و نمونه بودند و در حوزه‌های مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی و غیره تکلیف گرا بودند.

امام‌جمعه نظرآباد بابیان اینکه امام خمینی (ره) بر لزوم ارائه گزارش عملکرد مسئولان به‌صورت دقیق به مردم تأکید داشتند، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم امام خمینی (ره) امانت‌داری و گذشت بود که مسئولان باید در این حوزه‌ها به وصایای امام خمینی (ره) توجه ویژه داشته باشند وزندگی و سیره ایشان را مطالعه کنند.

حجت‌الاسلام محسن زاده با اشاره به سه دهه مدیریت شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مدیریت زیبنده رهبر معظم انقلاب اسلامی برجهان اسلام، بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ازجمله افراد نادری هستند که روشنی‌بخش جامعه‌اند. امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی را سربازی فداکار، عالم به دین و خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمای دلسوز درصحنه‌های انقلاب و غیره اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها