امام جمعه موقت شهرستان هیرمند گفت: انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی التیامی بر غم و اندوه ملت ایران پس از درگذشت بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۵۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند؛ حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی، امام جمعه موقت شهرستان هیرمند در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه گفت: شب چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ شبی غم بار برای ملت ایر ان بود؛ که در تاریخ انقلاب اسلامی در واقع بی نظیر بود.

وی افزود:، اما لطف و عنایت الهی در فردای آن روز با انتخاب آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی شامل حال مردم ملت ایران شد و این وظیفه را بر دوش فرزند دیگری از فرزندان حضرت زهرا(س) و شاگرد ائمه اطهار قرار دادند.

امام جمعه موقت شهرستان هیرمند اظهار کرد: انتخاب آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی التیامی بر غم و اندوه ملت ایران پس از درگذشت بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام طریف صیادی تصریح کرد: یکی از دلایل ماندگاری امام راحل تاکید ایشان بر اسلام ناب محمدی بوده است، امروز ملت ایران با جان و دلشان امام را قبول دارند، و آنقدر زیبا عمل کرده بود که حاکم بر دل‌ها بود و جان‌های مردم را رهبری نمی‌کرد و مردم را در اهداف مقدس انقلاب هدایت می‌کرد.

وی ادامه داد: امروز باید سعی کنیم فرمایشان و رهنمود‌های امام راحل را درست بفهمیم و بر آن تفکر کنیم تا زمانی راه را اشتباه نرویم، امروز بعضی‌ها دم از علاقه از امام راحل می‌زنند اما حاضر نیستند راه امام راحل را بپذیرند و این اشتباه بزرگی است.

خطیب موقت جمعه هیرمند تصریح کرد: فرصت‌های که در شب قدر نصیب مسلمانان شده است، نباید از دست داد، ثواب این شب‌ها را نمی‌توان محاسبه کرد لذا این عظمت این شب‌ها را نباید نادیده گرفت و روزه داران از این شب بهره ببرند.

حجت الاسلام ظریف صیادی خطرنشان کرد: ارزش معنوی عبادت در شب قدر بیش از ۸۰ سال عبادت است، و باید مواظب بود که این شب‌ها را به راحتی از دست ندهیم، کسی که توجه به این ایام داشته باشد، شب ۸۰ ساله را یک شبه می‌تواند برود.

وی ادامه داد: خدا توفیق بدهد تا نهایت استفاده را از این شب‌ها بتوانیم ببریم و مسیر خود را برای آخرت هموار سازیم.
ارسال نظرات