خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن :

مسوولان با حرف‌های نسنجیده نمک به زخم مردم نپاشند

امام جمعه بندرترکمن ‌گفت :در کشوری هستیم که منتسب به امیرالمومنین‌ (‌ع)‌ است ولی اگر کسی بخواهد به نجف برای زیارت این امام همام مشرف شود باید از ارز ٧ هزار تومانی استفاده کند این در حالی است که افرادی که به آنتالیا و یا سفرهای اروپایی می‌روند از ارز ارزان قیمت بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۵۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌‌الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ترکمن اظهار کرد:‌ مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام 6 تجربه مهم را بیان کردند که باید به آن توجه کرد.

وی تصریح کرد :‌ معظم‌له فرمودند که ایران نمی‌تواند به آمریکا اعتماد کند، آمریکا به تعهدات خود پایبند نبوده و عمق دشمنی آمریکا با ایران مسائل اتمی نیست بلکه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

 امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: ‌همچنین مقام معظم رهبری تاکید کردند که هر چه در برابر آمریکا انعطاف‌ بیشتری داشته باشیم تیغ آن کند نمی‌شود بلکه گستاخ‌تر می‌شود و ایستادگی در برابر آمریکا سبب می‌شود که این کشور از مواضعش عقب‌نشینی کند.

منصوری یادآور شد:‌ مقام معظم رهبری تاکید کردند که همراهی اروپا و آمریکا یک مساله مهم است و در حساس‌ترین زمان‌ها اروپایی‌ها از تصمیمات آمریکا تبعیت کردند و همچنین از مسوولان درخواست کردند که مسائل کشور را به برجام و مسائل خارجی گره نزنند.

وی به افزایش قیمت دلار اشاره و  تاکید کرد: ‌در روزهای گذشته آقای نوبخت اعلام کردند که قیمت ارز در کوچه و پس کوچه‌ها مبنای ارز مبادلاتی کشور نیست و ما درخواست داریم که سخنگوی دولت حرف نزند چرا که هر چه حرف می‌زند وضعیت بدتر می‌شود.

امام جمعه بندرترکمن یادآور شد: ‌مسوولان ارشد دولت با ارز ٤ هزار و ٢٠٠ تومانی به بهترین نقاط دنیا می‌روند ولی به فکر مردم نیستند.

منصوری یادآور شد:‌ متاسفانه بانک‌ها ارز ارزان قیمت برای سفرهای مذهبی پرداخت نمی‌کنند و می‌گویند تنها ارز به سفرهای گردشگری می‌دهیم.

وی گفت:‌ در کشوری هستیم که منتسب به امیرالمومنین‌ علی(‌ع)‌ است ولی اگر کسی به نجف برای زیارت این امام همام مشرف شود باید از ارز ٧ هزار تومانی استفاده کند این در حالی است که افرادی که به آنتالیا و یا سفرهای اروپایی حتی برای امر گناه می‌روند از ارز ارزان قیمت ٤هزار و ٢٠٠ تومانی بهره‌مند هستند.

امام جمعه بندرترکمن به مشکلات زائران در کربلای معلی اشاره کرد و گفت :‌ در عراق پول رایج کشور را قبول نمی‌کنند و مردم با مشکلات زیادی روبه‌و هستند که باید دولت به این مساله رسیدگی کند.

منصوری با بیان اینکه ‌انتظار داریم دولت حرف‌های نسنجیده نزند و کمتر به زخم مردم نمک بپاشند، تصریح کرد: مردمی که در کوچه و پس کوچه زندگی می‌کنند با مشکل روبه‌رو هستند و متاسفانه عزت پول و پاسورت ایرانی از بین رفته است./فارس


انتهای پیام/‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار