خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به اینکه نقشه دشمنان انقلاب در چهلمین سال انقلاب اسلامی کمرنگ کردن موفقیت‌های نظام است، گفت: دشمن به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در کشور به ویژه جوانان است.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۵۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمد حکیمی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه گنبدکاووس با دعوت خود و همگان به رعایت تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان و شبهای پرفضیلت قدر به هیچ وجه در طی سال تکرار نشده و این فرصت مغتنم برای آنان‌که از این شبها غافل شوند دیگر به دست نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال فرموده است مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم، افزود: ماه مبارک رمضان موعدی است که ما باید با دعای خود به درگاه لایزال الهی نیازمندی‌های خود را عرضه کرده تا خداوند متعال نیز از دریچه لطف و کرمش ما را بی‌نیاز کند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: ایشان در کمال بردباری و متانت تمامی انتقادات دانشجویان را گوش کرده و سپس این قشر تاثیرگذار را با توصیه‌های خود پدرانه و مهربانانه راهنمایی کردند.

حکیمی با تاکید بر اینکه رهبری با پذیرش برخی کاستی‌ها و مشکلات در کشور نسبت به مسائل کشور اظهار اطلاع کردند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به همگان تاکید کردند که بنده از مسائل و مشکلات مردم مطلع هستم و اینگونه نیست که بنده را در این جایگاه کانالیزه کرده باشند و تنها از برخی کانال‌های خاص اطلاعاتم را دریافت کنم.

وی با بیان اینکه برخی از انتقادات به صدا و سیما و قوه قضائیه در این جلسات مطرح شد که رهبری نیز برخی از آنها را پذیرفتند، گفت: ایشان به نکته مهم تاکید کردند که رهبری مدیریت این دستگاه‌ها را منصوب می‌کند ولی این سازمان و قوه را مدیریت نمی‌کند.

 

*جوانان با انگیزه مسوولیت‌ها را بر عهده بگیرند

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به اینکه شاید مهم‌ترین نکته در فرمایشات رهبر معظم انقلاب را باید دعوت از جوانان با انگیزه، متعهد و متخصص برای ورود به دستگاه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز دانست، تصریح کرد: ایشان از جوانان خواستند تا با برنامه، شجاعت و انگیزه به صحنه آمده و مسوولیت‌ها را بر عهده بگیرند.

حکیمی با تاکید بر اینکه امروز برخی دشمنان ما در صدد هستند تا با تزریق ناامیدی به درون کشور قشر جوان ما را بی‌انگیزه کنند، گفت: امروز جوانان ما با توکل برخدا و با تکیه بر تلاش و همتی جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله نانوتکنولوژی، صنایع دفاعی، پزشکی و فناوری‌های نوین نام ایران اسلامی را در صدر دنیا قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی دشمنان داخلی با همکاری مزدوران داخلی در فضای مجازی به صورت شبانه‌روزی به دنبال کمرنگ کردن موفقیت‌های انقلاب در طی سالهای اخیر هستند، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شما مومنان این است که در این شرایط در محافل و مجالس گوناگون همگان به ویژه جوانان را با موفقیت‌های انقلاب اسلامی در این 40 سال آشنا کنید.

امام جمعه موقت گنبدکاووس گره زدن تمام مشکلات کشور به سرنوشت برجام کاری غلط و غیر‌مدبرانه بود، افزود: راه حل تمامی مشکلات کشور را باید در توجه به درون و تکیه بر نیروهای توانمند داخلی از جمله جوانان غیور ایران اسلامی جستجو کنیم.

حکیمی با اشاره به اینکه ضعف در مدیریت داخلی را باید بپذیریم، گفت: دولت محترم باید امروز پاسخگو باشد که چرا پس از دستورات رهبر معظم انقلاب برای حمایت از تولید داخلی برخی کارخانه‌ها یکی پس از دیگری رو به تعطیلی می‌روند./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها