خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: فعالیت پایگاه‌های سنجش برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان از ۲۸ خردادماه شروع می‌شود و فعالیت این پایگاه‌ها تا پایان مردادماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۸۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
زمان فعالیت پایگاه‌های سنجش دانش آموزان پایه اول ابتدایی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مریم سادات پناهنده با اشاره به زمان ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی اظهار کرد: ثبت دانش آموزان برای این پایه در استان قم پس از نیمه نخست ماه خرداد آغاز می‌شود و پس از انجام ثبت نام، مدیران مدارس برای دانش آموزان نوبت گیری پایگاه سنجش را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: فعالیت پایگاه‌های سنجش برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان قم از ۲۸ خردادماه شروع می‌شود و فعالیت این پایگاه‌ها تا پایان مردادماه ادامه دارد، تعداد پایگاه‌های سنجش را در شهر قم افزایش دادیم و اولیای دانش آموزان باید طبق تاریخ تعیین شده همراه فرزندانشان به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: ثبت دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در مدارس نهایی نمی‌شود مگر تا زمانی که این دانش آموزان به پایگاه‌های سنجش بروند، کودکانی امسال وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند که متولد نیمه دوم سال ۱۳۹۰ و نیمه نخست سال ۱۳۹۱ هستند، ثبت نام کودکان واجد شرایط برای پایه اول ابتدایی در دوره پیش دبستانی ممنوع است.

پناهنده با اشاره به زمان ثبت نام دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی اظهار کرد: ثبت نام این گروه از دانش آموزان همزمان با اعلام نتایج در مدارس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته کمیته ثبت نام دانش آموزان در استان قم تشکیل شد و هدف آن تسهیل ثبت نام دانش آموزان در مدارس و کسب رضایت اولیای آن‌ها است، البته اولیا باید ضوابط و مقررات را در زمینه ثبت نام رعایت کنند، یکی از این ضوابط رعایت محدوده ثبت نامی است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان خاطرنشان کرد: سعی کردیم که در تخصیص نیروی انسانی متخصص، عدالت آموزشی را در سطح استان رعایت کنیم و همه مدارس استان قم نیرو‌های خوب و توانمندی دارند و شعار ما، بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه است.
ارسال نظرات