فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا (ع):

شهید فیض انسانی ارزشمند و دارای روحیه تعامل، تواضع، اخلاص و مقاومت بود

پایوران ناحیه روح الله یزد در مراسم بزرگداشت سردار سید حسین فیض اردکانی در مسجد حظیره شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۹۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار استکی در این مراسم با بیان اینکه دولت‌مان و مجلس‌مان و قوای مختلف نیرو‌های نظامی و انتظامی و مردم و سازمان‌های کشوری و لشگری همه در یک محور حول ولایت حرکت می‌کنند، ادامه داد: دشمنان حاضر نیستند چنین نظامی که علیه منافع آن‌هاست -که منافع آن‌ها سلطه‌گری است- را قبول کنند، لذا هر روز خصومت‌هایشان را به اشکال مختلف نشان می‌دهند. یک روز به برجام می‌آیند و یک روز از برجام می‌روند و روزی دیگر بهانه‌ای دیگر را می‌تراشند؛ اما آن بصیرت سیاسی و بینش اعتقادی مردم ماست که حول محور ولایت ایستاده‌اند و دشمن را همیشه از خواسته‌هایش پشیمان می‌کنند.
استکی با اشاره به ویژگی شخصیتی شهید حسین فیض خاطرنشان کرد: شهید فیض انسانی ارزشمند و دارای روحیه تعامل و تواضع و اخلاص و مقاومت بود. شخصیت حقیقی حاج حسین فیض یک شخصیت والایی بود، یک مؤمن به تمام معنا و با تقوا و مخلص و با صداقت بود. او اگر کاری می‌توانست برای مردم انجام دهد آن را انجام می‌داد.
وی با اشاره به اینکه استان یزد شخصیت بزرگی را از دست داد، تصریح کرد: در بعد سیاسی آقای فیض یک ولایت‌مدار بود، کسی بود که تابع ولایت بود، گوشش به بیان و فرمان حضرت امام و امروز نیز رهبر انقلاب بود. در هیچ گروه و جناح سیاسی نبود، مطیع رهبری بود و دارای بصیرت سیاسی بود. در حوزه اجتماعی نیز تلاش می‌کرد که با مردم باشد و نیاز‌های مردم را برطرف کند. در حوزه فرهنگی هم تلاش‌های زیادی کرد و کار‌های فرهنگی زیادی را انجام داد.
استکی گفت: امروز مقاومت به عنوان یک گفتمان و یک الگو در جهان در کشور‌های لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن و حتی در کشور‌های غیراسلامی با نشان ایران شناخته می‌شود. اگر مردمی با توکل به خدا حول محور، ولی فقیه با وحدت ایستادند حتی با تجهیزات و امکانات کم هم می‌توانند بر بزرگترین قدرت‌های جهان فائق آیند و این را مردم ما به جهانیان صادر کردند. این افتخاری است برای مردم ما که اسرائیلی که هر وقت اراده می‌کرد به کشور‌های اسلامی تجاوز کند و آنجا را اشغال کند امروز جرأت نمی‌کند دست از پا خطا کند چرا که پاسخ می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار