خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

لزوم ترویج روحیه انقلابی در جامعه پزشکی استان

طاهره چنگیز گفت: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سعی می‌شود به ارزش‌های انقلاب وفادار باشیم و رایحه‌ای از این مدیریت اسلامی که رهبر انقلاب اشاره کردند را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۰۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، طاهره چنگیز در محفل انس تیم‌های اضطراری دفاع مقدس و اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه این محافل به انقلابی‌ماندن افراد کمک می‌کند، اظهار داشت: معنی مبارزه و انقلاب در حفظ ارزش‌ها و هنجارهاست و این مهم بعثت پیامبر (ص) بوده و بزرگ‌ترین انقلاب بشری و الهی برای مکارم اخلاق را انجام دادند.

وی افزود: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سعی می‌شود به ارزش‌های انقلاب وفادار باشیم و رایحه‌ای از این مدیریت اسلامی که رهبر انقلاب اشاره کردند را به نمایش بگذاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: انقلاب اسلامی نور است و اگر ماهیت نور خود را و انقلابیون ماهیت نورانی خود را حفظ کنند، قطعاً این جاذبه حفظ خواهد شد و اگر غیر از این بوده باشد باید بازنگری در برخی برخوردها، رفتار‌ها و عملکرد‌های خودمان داشته باشیم. امیدواریم روز به روز این دایره کثیرتر شود و تعداد کسانی که دل به انقلاب و اسلام سپرده‌اند بیشتر شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار