مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، براندازی نظام و دین اسلام را از اهداف شوم دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۵۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام باباشاهی در جمع کارکنان پاسدار، بسیجی و سرباز سپاه شهرستان سقز ابتدا به فضیلت ماه رمضان اشاره کرد و اذعان داشت: ما در مناسبت مهمی قرار داریم که باید از این ماه استفاده نماییم که در یک چشم به هم زدن عید فطر فرا می‌رسد البته عید واقعی کسانی است که روزه گرفته و میهمانان خدا بوده اند.

وی افزود: روزه صرف گرسنگی کشیدن نیست باید چشم، زبان، گوش، دهان، قلب و ... روزه باشد و روزه با این ویژگی‌ها اثرات خود را نشان می‌دهد که اگر چنین باشد تخلفات در این ماه عزیز کم می‌شود.

او در ادامه به نقش رهبر در جامعه پرداخت و افزود: تمام کشور‌های دنیا رهبر خاص خود را دارند، رهبر راهبری می‌کند، دیدبان است که با بصیرت دیدبانی می‌کند.

حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به رحلت امام گفت: رهبر ما (امام خامنه ای) در ۱۴ خرداد بعد از رحلت امام خمینی (ره) به رهبری انتخاب شد و راهبر این انقلاب هستند.

انقلاب اسلامی در جامعه، ارزش‌های دینی و احکام قرآن را برپا نمود که در گذشته چنین نبود ما باید به گذشته خود نگاه کنیم که چهل سال قبل کجا قرار داشتیم و اکنون کجا قرار داریم و دشمن ما در چه جایگاهی قرار دارد شما باید به جایگاه حقیقی خود پی ببرید و بدانید هدف دشمن با این مذاکراتی که انجام می‌دهد بهانه دارد که شما هسته‌ای دارید باید متوقف شود، شما موشکی دارید باید متوقف شود و ... و ... این صحبت‌ها برای براندازی نظام و در نهایت هدف اصلی آنان دین اسلام است و شما پاسداران انقلاب که همان اسلام واقعی است هستید و باید از این انقلاب در مقابل استکبار دفاع کنید.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات