دیدار فرمانده و نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان با مادر شهید طهماسبی

فرمانده و نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان با مادرشهید طهماسبی در شهر دهگلان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۵۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان به همراه مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان به مناسبت ماه مبارک رمضان با مادر شهید شریف طهماسبی در شهر دهگلان دیدار کردند.

سرهنگ امانی در این دیدارخانواده‌های معظم شهدا را الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه دانست و اظهار داشت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه دهگلان به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد وگفت: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانب‌های انقلاب آرمان شهدا بود.

حجت الاسلام منتشلو نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان در ادامه گفت: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به جامعه اسلامی، همچون ستارگانی در تارک کشور می‌درخشند و دیدار با این خانواده‌ها برکتی است که خداوند نصیب مسوولان کرده است.

وی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است و امروز نیز خدمت به خانواده‌های آنان توفیق الهی است.

حجت الاسام منتشلو افزود: باید به نحو شایسته خانواده‌های معظم شهدا را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار