خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین

تامین ۱۲ تن گوشت گرم وارداتی به استان در هفته

حبیبی عنوان کرد: گوشت گرم وارداتی برای جلوگیری از افزایش قیمت تا ۱۲ تن در هفته وارد استان می شود و ذخیره سازی مرغ منجمد نیز همچنان در استان ادامه دارد تا حمایت های لازم از تولید کننده و مصرف کننده انجام گیرد.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۷۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار، در جلسه ستاد تنظیم بازار طرح ضیافت که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و جمعی از مدیران و مسوولان اداری استان برگزار شد بیان کرد: با توجه به نیاز مردم و لزوم وجود بازارها، ماحصل تلاش ما در بازار خود را نشان نمی دهد بلکه مردم رضایتمندی خود را از خرید یا عدم خرید نشان می دهند.
وی گفت: جهت جلوگیری از وجود مشکلات احتمالی، ما در بازار باید جلوتر از مردم و متقاضیان حرکت کنیم و برای اینکار باید در بازار به صورت بلند مدت چاره اندیشی و برنامه ریزی کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با بیان اینکه باید در بازار کمبود ها و افزایش قیمت های احتمالی را پیش بینی کنیم اظهار کرد: در شرایط فعلی بازار بایستی با رصد قیمت و برنامه ریزی مانع از افزایش قیمت ها شد.
حبیبی عنوان کرد: در بحث نهاده ها هیچ گونه مشکلی در استان وجود ندارد و نهاده ها مورد نیاز مرغداران به میزان کافی در استان ذخیره سازی و تامین شده است .
وی با اشاره به توزیع تخم مرغ در استان افزود: در بحث تخم مرغ اگر تولید استان پاسخگو نباشد نیاز مردم از واحدهای تولیدی دیگر یا به صورت واردات انجام خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: گوشت گرم وارداتی برای جلوگیری از افزایش قیمت تا ۱۲ تن در هفته وارد استان می شود و ذخیره سازی مرغ منجمد نیز همچنان در استان ادامه دارد تا حمایت های لازم از تولید کننده و مصرف کننده انجام گیرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها