خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: رفع تمام مشکلات جامعه در گرو توجه به نماز است و معرفت‌افزایی نسبت به این فریضه مهم، امری ضروری است.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۹۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

رفع تمام مشکلات جامعه در گرو توجه به نماز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم در  دوره آموزشی ائمه جماعات، دبیران و فعالان شوراهای اقامه نماز شورای حمل و نقل استان همدان با تأکید بر اینکه همه اخلاق و رفتار ما باید تابع نماز شود، اظهار داشت: وقتی تابع این عمل مقدس شویم زیبا جلوه می‌کنیم و مخاطب ما نیز با توجه به زیبایی رفتار ما رفتاری زیبا خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه ما در تلاش هستیم تا جامعه‌ای سالم و بانشاط داشته باشیم، افزود: اگر می‌خواهیم جامعه ما عاری از فساد، منکر و ناهنجاری‌ها باشد باید توجه به اعتقادات و مسائل دینی در رأس امور قرار گیرد و توجه به امر مهم نماز می‌تواند جامعه را به تعالی برساند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان به درک معانی و مفاهیم نماز اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که معنای واقعی نماز را ادا می‌کنند در ارز‌ش‌های مثبت جامعه تأثیرگذار هستند و این معنای نماز واقعی است که ما باید جامعه را به این سمت و سو پیش ببریم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه سمت و سوی کارهای فرهنگی باید به سمت نماز پیش برود، تصریح کرد: در حقیقت شاخص همه امور فرهنگی در کشور باید فریضه نماز باشد و نباید تنها در امر ظاهری نماز توقف کرد.

حسنی حلم با اشاره به اینکه قبولی سایر اعمال در گرو قبولی نماز است، ابراز داشت: نماز تنها امری شخصی نیست بلکه همه باید برای ترویج این معروف در جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه به شخصیت دینی حضرت امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: تمام دوران زندگی ایشان برای همه ما درس و الگو است و مهمترین بخش زندگی ایشان توجه به دین و مهمتر از همه به امر مقدس نماز است که می‌تواند درس بزرگی در توجه به امر نماز برای همه ما باشد.

در این دوره آموزشی ائمه جماعات، دبیران و فعالان شوراهای اقامه نماز شورای حمل و نقل استان همدان نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسانه خود در مورد اهمیت نماز پرداختند.

در ادامه از ائمه جماعات، دبیران و فعالان شوراهای اقامه نماز شورای حمل و نقل استان همدان با اهداء لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات