با حضورجمعی از اعضاء و دبیر شورای امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان، اولین نشست کارگروه تخصصی شورای امربه معروف و نهی از منکردر محل دفتر امام جمعه شهرستان زرند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۹۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اولین جلسه کارگروه تخصصی شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور اعضاء در محل سالن ولایت دفتر امام جمعه شهرستان زرند برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد منصوری دبیر شورای امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) وقبولی طاعات و عبادات دراین ماه پر فیض الهی اظهارداشت: تمام تلاش ما براین است که از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود فرهنگی در جهت احیا امر به معروف و نهی از منکر استفاده نمائیم.

وی با اشاره به رسالت فرهنگی کارگروه تخصصی در این نشست گفت: در حوزه امر به معروف و نهی‌از منکر، در وهله اول باید انتظارات متناسب با امکانات و مقدورات بلقوه موجود باشد؛ و سعی نمائیم از راهکاره‌های اجرائی مطلوب در جهت نهادینه نمودن این واجب الهی در جامعه استفاده نمائیم.

دبیر ستاد شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان زرند به وظایف هریک از اعضاء این کارگروه اشاره نمودند و گفت: هرکدام از اعضاء شورا با توجه به اهمیت جایگاه امر به معروف و نهی‌از منکردر چارچوب قانون وظایفی دارند که بایستی بطور جد پیگیرآن باشند چرا که هدف اصلی اصلاح جامعه و حرکت کردن به سمت معنویات است، بنابراین باید آمران معروف و ناهیان از منکرباید با یک برنامه ریزی کارشناسی شده در همه مسائل جامعه ورود کرده و این فریضه الهی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

وی تصریح نمود: استفاده ازظرفیت مردمی در بحث تذکر لسانی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی بویژه طلایه داران امربه معروف و نهی از منکردر راستای تحقق اهداف این فریضه مهم الهی به عنوان یک واجب همگانی امری ضروری است.

در خاتمه هر یک از اعضاء به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت‌های فرهنگی و تخصصی شورای امربه معروف و نهی از منکرپرداختند.
ارسال نظرات