خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد:

مسابقات قرآن کریم کارکنان سپاه شهرستان قزوین

مسئول روابط عمومی و تبلیات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان صبح امروز محفل انس و مسابقات مقدماتی قرآن کریم با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ناحیه در حسینیه آستان مقدس امام زاده حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۹۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: صبح امروز محفل انس و مسابقات مقدماتی قرآن کریم کارکنان این ناحیه در آستان مقدس امام زاده حسین(ع) و با حضور پر شور پاسداران و سربازان برگزار شد.
معروفی بیان کرد: در محفل انس با قرآن قاریان استانی برادر اسکندری، سلیمانی و آهویی به تلاوت قرآن کریم پرداختند.
وی خاطر نشان کرد: مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان با حضور داوران برجسته استانی برگزار شد و امید است به برکت این مسابقات زمینه ارتقاء فرهنگ قرآن مهیا شود.
دبیر اجرایی مسابقات مقدماتی قرآن کریم سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: به نفرات برتر در هر رشته لوح سپاس و هدایایی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد و علاوه بر آن، نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات استانی که مهر ماه سال جاری در سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
معروفی به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این مسابقات در تلاوت قرآن کریم، تقویت صوت، لحن و تجوید تأثیر به سزایی دارد.
مسئول روابط عمومی و تبلیات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین عنوان کرد: برگزاری این مسابقات موجب تشویق شرکت کنندگان برای تلاوت قرآن می شود و تلاوت قرآن فهم آدمی را زیاد می کند. امید است که در تمامی مراحل زندگی با قرآن انس داشته و از تلاوت آن بهره مند شویم.
4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار