فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت :امام خمینی (ره) سردمداران کاخ های سفید و سرخ را در زمانه ای که کسی یارای مقاومت در برابر آنان را نداشت ، رسوا نمود و بساط فرصت طلبیشان را واژگون ساخت.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۰۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن بیست و نهمین  سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) موسس جمهوری اسلامی ایران ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان باعرض تسلیت گفت : پویایی، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی  ما مدیون رهبری امام راحل بوده و بزرگداشت نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم همه ما به شمار میرود .

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی در ادامه افزود : امام خمینی (ره) به خوبی چهره حق را از باطل متمایز کرد و این در حالی است که جامعه امروز ما نیازمند اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است، و بهترین تعبیر از شخصیت امام راحل(ره) جمله تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که فرمودند: «امام(ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ است.

وي با بيان اينکه در قيام 15 خرداد براي اولين بار سه ويژگي «مردمي بودن»، «اسلامي بودن» و «رهبري واحد» نمود عيني پيدا کرد، گفت: اگرچه رحلت آن مرد الهي ضايعه اي بزرگ براي ملت ايران و امت اسلامي بود، اما ميراث برجاي مانده از او سال هاي سال اين ملت و ملت هاي آزاده جهان را سيراب خواهد کرد.

فرمانده سپاه فارسان در ادامه خاطر نشان کردند : امیدواریم ایام رحلت امام خمینی (ره) یادآوری باشد برای افرادی که بنا را بر عبور از ارزشها گذاشته اند و بدانند که ملت ما سر سوزنی از این ارزش ها عقب نشینی نخواهد کرد. امام خمینی (ره) سردمداران کاخ های سفید و سرخ را در زمانه ای که کسی یارای مقاومت در برابر آنان را نداشت ، رسوا کرد و بساط فرصت طلبیشان را واژگون ساخت.

ارسال نظرات