خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آوج:

روزجهانی قدس به معنای احیای اهداف انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان آوج گفت: روزجهانی قدس به معنای احیای اهداف انقلاب و ارزش های آن و فرهنگ اسلامی است و نمادی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۲۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

سرهنگ غلامرضا مهرعلیا فرمانده سپاه شهرستان آوج در گفتگو با خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌‌‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین می باشد.
وی در ادامه افزود: روز قدس میراث ‌گران بهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
مهر علیا تاکید کرد: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زور ‌مداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل بوده و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود، در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می‌یابد.
فرمانده سپاه آوج اظهار کرد: قدس یک کلمه بین‌المللی اسلامی است و این مناسبت روزی است که مردم ایران به همراه ملت های مشتاق و مسلمان، حرف حقی را فریاد می کند، حرفی که استکبار برای پنهان کردن آن و حذف فلسطین از نقشه جهانی افزون بر 60 سال تلاش کرد.
وی گفت: در حقیقت روز جهانی قدس کلیدی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است این در حالی است که برخی کشور های خائن مسیر ارتباط با رژیم صهیونیستی و مبارزه با محور مقاومت را در پیش گرفتند.
مهر علیا در پایان خواستار حضور پرشور و پرشکوه مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان آوج در راهپیمایی روز قدس جمعه 19 خرداد ماه شد وافزود: مردم این شهرستان ثابت کنند که همسو با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، بارزترین شکل تعهد و جلوه دیگری از حماسه سیاسی را به نمایش خواهند گذاشت.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار