خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
طی حکمی از سوی مسئول بسیج دانشجویی استان فارس؛
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در حکمی، «احسان زیارتی» را به عنوان «مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز» منصوب کرد.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۲۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در حکمی، «احسان زیارتی» را به عنوان «مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز» منصوب کرد.

جواد خدادادی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اظهار داشت: فعالیت همه ما در هر عرصه و زمینه برای عبادت خداوند است و اگر اعتقاد در عرصه عمل انجام نشود باعث اختلاف می شود پس بایستی این اعتقادات در مرحله گفتار تبدیل به عمل شود.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: بسیج نیرویی است که به دنبال برآورده شدن نیازهای انفلاب اسلامی است که در برهه های زمانی این نیازها متفاوت است و بسیج در عرصه های مختلف افتخارآفرینی می کند.

خدادادی بیان کرد: عرصه ها مدل کار هستند و مهم عمل است که بسیج دانشجویی معیارها و وظایف خود را دارد که برآورده شدن نیازهای مردم و غیره از قبیل یان وظایف و معیارها است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت در تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز سعی کردیم از خود اجتهاد نکنیم و باید فضا علمی رشد کند و بسیج دانشجویی باید در همه عرصه ها نقش آفرینی کند و باید نارسایی ها برطرف شود تا به سمت دانشگاه اسلامی حرکت کنیم.

احسان زیارتی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با تاکید بر اینکه در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف قدیم بر می داریم ، گفت: قطار انقلاب پرقدرت حرکت می کند و در مسیر واگن هایی نیز به این قطار اضاف می شوند و کسانی که ایمان ضعیف داشته باشند سقوط می کنند.

زیارتی بیان کرد: نگاه ما به انقلاب باید نگاه کلان باشد که این انقلاب بستر ساز ظهور است.

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تصریح کرد:  مردم مطالبه گری عمومی را نمی پذیرند و بایستی نگاه ما نگاه تخصی و فنی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار