نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان :

سازمان ملل باید پاسخ‌گوی جنایات امریکا در جهان باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به جنایاتی که تا به امروز آمریکا در سطح دنیا مرتکب شده است، اشاره کرد و گفت: بی‌شک سازمان ملل باید پاسخ‌گوی این جنایات باشد.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۵۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، با اشاره به اینکه در هفته پیش رو، مناسبت‌های مختلفی داریم که اکثر این مناسبت‌ها جزو روزهای سرنوشت‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود، افزود: اولین مناسبت، ۱۴ خردادماه است که سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز، تبیین راه امام خمینی (ره) به نسل جوان ایران اسلامی است، تصریح کرد: شخصیت امام راحل و مقام معظم رهبری، حقیقتا پس از پیامبران و اولیای الهی با هیچ شخصیت دیگری در تاریخ قابل مقایسه نیست، به همین خاطر باید قدردان نعمت‌هایی که خداوند به واسطه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت ایران داده است، باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان از ۱۵ خردادماه به‌عنوان یکی دیگر از مناسبت‌های هفته پیش رو یاد کرد و گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد را به واقع باید نقطه عطف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست که خوشبختانه هر سال به این واقعه تاریخی به خوبی پرداخته می‌شود اما نیازمند بازخوانی مجدد آن در سال‌های پیش رو هستیم.

 خاتمی با یادآوری اینکه هفته آینده لیالی قدر را پیش رو خواهیم داشت، اظهار کرد:لیالی قدر یک فرصت مناسب جهت درک بهتر فضائل ماه مبارک رمضان است.

وی در ادامه، به جنایاتی که تا به امروز آمریکا در سطح دنیا مرتکب شده است، اشاره کرد و افزود: بی‌شک سازمان ملل باید پاسخ‌گوی این جنایات باشد. به واسطه همین جنایت‌ها، امروز «مرگ بر آمریکا» نخستین شعار ملت ایران است که باید در جهان طنین‌انداز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با بیان اینکه غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای همه دنیا مسجل شده است، خاطرنشان کرد: این بی‌اعتمادی را مقام معظم رهبری بارها گوشزد کرده بودند و امروز بعد از خروج آمریکا از برجام، چهره دروغین و پست دولت آمریکا بیش از پیش برای همگان روشن شد.

 

 

ارسال نظرات