سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مراسم بیست و نهمین ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام راحل همزمان با سراسر کشور دوشنبه ۱۴ خرداد با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۷۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه تشریح برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام راحل تصریح کرد: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) از ساعت 11 صبح روز چهاردهم خرداد ماه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ویژه برنامه‌های تبیین شده در روزهای 14 و 15 خرداد ماه به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در اردبیل بیان کرد: مراسمی نیز در ساعت 11 صبح روز 15 خرداد ماه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار عبدی اظهار داشت: خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است، مردی که قیامش را از پانزده خرداد 42 آغاز کرد و در بهمن 57 با به ثمر نشستن آن، گل لبخند را در سرتاسر عالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند و نور امید را به قلوب افسرده‌شان ارزانی نمود.

وی افزود: حضور پر شور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در این مراسمات امری ضروری برای شناخت دقیق و علمی اندیشه‌های تابناک امام خمینی(ره) و نشان دهنده ارج نهادن به تلاش‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز آغاز رهبری مقام عظمای ولایت افزود: مقام معظم رهبری تمامی خصوصیات امام خمینی(ره) را دارا بوده و با رهبری آگاه و مدیریت صحیح در میان مسلمانان منطقه و جهان شناخته شده هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: در آستانه بیست و نهیمن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و همنچنین آغاز ولایت و زعامت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ضمن حضور در مراسم بزرگداشت معمار کبیر انقلاب در روز چهارده خرداد از آحاد ملت شریف ایران نیز دعوت می‌نماید تا با حضور دشمن‌شکن خود در این مراسم، بار دیگر حماسه تجلی ولایت پذیری خویش را به نمایش بگذارند و به معاندین و فتنه‌گران و فتنه‌اندیشان اثبات نمایند که راه امام و نام امام همیشه زنده و جاویدان است.

ارسال نظرات