جشنواره ورزشی بهاره دانشگاه صنعتی شاهرود در ۵ رشته انفرادی و ۲ رشته تیمی در خوابگاه‌های خواهران این دانشگاه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۸۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشنواره ورزشی بهاره دانشگاه صنعتی شاهرود از اول اردیبهشت تا اوایل خرداد ماه ۹۷ در ۵ رشته انفرادی و ۲ رشته تیمی در چهار خوابگاه در بخش خواهران با ۱۰۷۱ نفر شرکت کننده و ۱۳ داور در هر بخش به کار خود پایان داد.
سرپرست اجرایی این جشنواره هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی دانشجویان و دوری از رخوت و سستی، توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین جامعه دانشگاهی به ویژه دختر، ایجاد شادابی و نشاط در بین دانشجویان دختر، توسعه مسئولیت پذیری انجمن‌های ورزشی از طریق مشارکت در برگزاری جشنواره در بحث کار آفرینی، تقویت فعالیت های ورزشی درون خوابگاه ها، توسعه فرهنگ مشارکت و ایجاد تعاملات اجتماعی در بین دانشجویان و ارتباط نزدیک و صمیمی مسئولین دانشگاه و دانشجویان شرکت کننده بیان کرد.
معصومه ناظمی افزود: جشنواره ورزشی بهاره سال ۹۷ بیستمین جشنواره ورزشی بهاره‌ای بود که با توجه به تقویم ارسالی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم در فصل بهار در رشته‌های ورزشی همگانی و خوابگاه‌های مختلف در مراحل متعدد اتاق قهرمان، طبقه قهرمان، بلوک قهرمان و خوابگاه قهرمان برگزار شد.
این کارشناس تربیت بدنی دانشگاه صنعتی گفت: امسال به نظر می‌رسد با بکارگیری بیشتر نیرو‌های فعال ورزش دانشجویی، برنامه ریزی، اطلاع رسانی، همدلی و تعامل انجمن‌های فعال ورزشی با مجموعه تربیت بدنی شرایط مطلوبی در برگزاری این مسابقات داشتیم.
لازم به ذکر است با توجه به مصوبات شورای ورزش دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام‌های اول تا سوم جوایز نقدی اهداء می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها