خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد:

بهایی و یهودی، نفوذ تا قلب پایتخت

امنیت غذایی در ایران مورد تهاجم همه جانبه استکبار قرار دارد و شبکه ای از یهودی های صهیونیست پنهان در بازار ایران قدرت مانور تمام عیار دارند.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۹۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

خبرگزاری بسیج قزوین: وقتی یک کار رسانه ای منسجم صورت گیرد، صدا وسیما به همراه رسانه های داخلی و خارجی پشت آن قرار گیرند بدانیم کار ما نیست!! دست دیگر در کار است، اصولا انقلابی ها کار رسانه ای خوب بلد نیستند و نظم در جامعه اداری ایران معنی ندارد.
عده ای از افراد در ایران با نفوذ به دستگاه ها توانستند جنگ و اختلافات را در ایران دامن بزنند و بنام محیط زیست و بحران آب و غذا کشور را به سمت پرتگاه بکشانند.
در ایران برای حمایت از یوز ایرانی کار رسانه ای زیبا شکل می گیرد و تمام رسانه های داخل و خارج و برخی مسئولان پشت آن قرار می گیرند اما حادثه ای اتفاق می افتد.
هر جایی که آزمایشات موشکی صورت می گیرد یک دستگاه فرستنده در حال ارسال خبر به خارج می باشد.جنگ الکترونیک سپاه با رهگیری متوجه یک تیم جاسوسی سازمان یافته می گردد. برای فریب از سیستم پرتاب متحرک استفاده کرده و در نقطه ای نا معلوم موشکی را شلیک و رسانه ای می کنند. چند دقیقه بعد رسانه های آمریکایی خبر را منتشر و تصاویر با تمام جزییات مکانی، زمانی باز نشر می شود!
مرحله دوم فریب و تور اطلاعاتی سپاه آغاز می شود، تا شعاع ۳۰کیلومتری محل پرتاب هیچ موجودی نیست جز کاووس سید امامی و تیم همراه وی با تجهیزات الکترونیک! در طی ۲سال با شلیک و تحرک فریب توسط سپاه آمریکایی ها به این نتیجه می رسند که بمب های هوشمند سنگر شکن بنام مادربمب ها بسازند و اعلام می کنند ۴۰۰نقطه ایران را هدف قرار می دهند.
در مرحله سوم رهگیری از دانشگاه آغاز می شود و به کاووس سید امامی اطلاع می دهند که در شاهرود شلیک موشک از داخل سیلو انجام می شود که بلافاصله یک تیم محیط زیستی در آنجا حاضر و تمام افراد شناخته شده در طی ۲ سال زیر تیغ مراقبت نیروهای اطلاعاتی سپاه قرار می گیرند!مکالمات با تلفن های ماهواره ای با موساد و سیا با اسم رمزهای پیچیده مخابره می شود!کارشناسان سایبری موفق به رمز گشایی بسیاری از اسرار ارسالی می شوند.
کاووس سید امامی یهودی تبار بوده و بیش از ۷۰درصد داروخانه های تهران در اختیار یهودیان و بهاییان می باشد که با پوشش اسلامی و نام های اسلامی در تمام نا امنی های اقتصادی و سیاسی کشور دست دارند.
کاووس سید امامی در یکی از مکالمات خود می گوید بحران آب را آنچنان درست اجرا کردم که ایران با ازدست دادن هسته ای، موشک پازل غذا و آب به همراه دارویش کامل می شود و ایرانستان برای اسراییل وطنم هیچ خطری ندارد.
در میان وزرای میلیاردر روحانی بی شک حجتی وزیر کشاورزی را باید یکی از بهترین وزرای کشاورزی تاریخ انقلاب دانست که توانسته است امنیت غذایی را به خوبی انجام دهد و فضای تولید و اشتغال را در این بخش تسهیل کند.
کاوه معدنی جاسوس حرفه ای را با حالت مست نشان می دهند تا بگویند به خاطر شراب در ایران تحت پیگرد بوده است.
تقلیل نقش جاسوسان خائن خود بزرگترین خیانت است. کاووس سید امامی با طرح انتقال آب زاینده رود به یزد باعث خشکاندن اصفهان گردید که ریشه اختلافات قبیله ای و قومی فراوانی را سبب شده است. با جلوگیری از ساخت آب شیرین کن اتمی در بوشهر و چابهار این مناطق با بحران آب مواجهه هستند. طرح انتقال آب خزر به خلیج فارس هم با مشاوره ایشان باطل شد.
خانم ابتکار و برخی از دولت مردان باید پاسخگو باشند.!!!
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها