خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آوج اذعان کرد:

مبارزه با ظلم و نفی استکبار از اصول اساسی مبارزاتی امام(ره)

فرمانده سپاه شهرستان آوج گفت: مواجهه و رویارویی جدی و همه جانبه حضرت امام (ره) با دنیای استکباری و به ویژه ابر قدرت آمریکا در ابعاد نظری و عملی ،تاثیرات عمیقی را در جهان و به ویژه جنبشهای اسلامی از خود به جای گذاشت.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۰۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

سرهنگ مهرعلیا فرمانده سپاه شهرستان آوج در گفتگو با خبر گزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد:مبارزه با ظلم و نفی استکبار از اصول اساسی اندیشه مبارزاتی حضرت امام (ره)بود که نشات گرفته از تعالیم قرآن کریم است.
وی افزود: مواجهه و رویارویی جدی و همه جانبه حضرت امام (ره) با دنیای استکباری و به ویژه ابر قدرت آمریکا در ابعاد نظری و عملی ،تاثیرات عمیقی را در جهان و به ویژه جنبشهای اسلامی از خود به جای گذاشت.
مهر علیا ابراز کرد: اگر تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رویارویی با دنیای استکباری و ایستادگی در برابر غرب و آمریکا ،تنها یک آرمان و ذهنیت دور از واقعیت تلقی می شود،با شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی همه جانبه آن ،جهان مستضعف به مبارزات ضد استعماری و رهایی بخش خویش امید وار گرددو نهضت های اسلامی در عرصه ی جهانی جان تازه ای گرفت.
وی با اشاره به مولفه های استکبار ستیزی در اندیشه سیاسی امام راحل گفت: یکی از مولفه های مهم مبانی اندیشه ای حضرت امام خمینی (ره) مساله مبارزه با استکبار ،مساله ماهیت الهی مبارزه و قیام برای خداست.
مهر غلیا در ادامه دومین مولفه و شاخص را سازش ناپذیری دانست و تبیین کرد: ایشان امکان هر گونه تلاش برای نزدیکی و سازش با استعمار را نفی می کند و آن را نافی عزت مسلمین می داند و آنهایی که به دنبال مذاکره و کنار آمدن با دشمنان خدا هستند را به عنوان خائن معرفی می کنند.
وی در پایان با بر شمردن سومین اصل استکبار ستیزی امام (ره) یاد آور شد:اصل تداوم مبارزه با استکبار به عنوان سومین اصل است که امام (ره) در صحیفه نور می فرماید،تا شرک و کفر هست،مبارزه هست و تا مبارزه هست ،ما هستیم.
5002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها