به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه:
به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه، یادمان سه شهید گلگون کفن روستای قلعه نو تربت حیدریه برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۱۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه، یادمان سه شهید گلگون کفن روستای قلعه نو تربت حیدریه برگزارشد.

در این مراسم معنوی که باحضور پرشور مسئولین و مردم و بسیجیان روستای قلعه نو تربت حیدریه برگزار شد، حاج عباس نجاتی رزمنده، جانباز و راوی دوران ۸ سال دفاع مقدس که بعنوان سخنران در برنامه حاضربود، اظهار داشت: شهدا مایه افتخار و سربلندی و عزت ایران اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به خلوص و معنویت شهدا، افزود: انچه که همواره در بین رزمنده‌های دوران مقدس و در بین شهدا بسیار نمایان بود، روحیه انقلابی، ایثار، گذشت و از خود گذشتگی بود که این روحیه باید امروز در بین جوانان ما رواج پیدا کرده و اشاعه نماید.

نجاتی با اشاره به شهدای مدافع حرم نیز گفت: شهدای مدافع حرم نیز به تبعیت از شهدای دوران دفاع مقدس و در جایگاه صحابه خاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ندای، ولی فقیه شان و در دفاع از حرمین شریفین، هجرت مقدس نموده و غریبانه به شهادت رسیدند.

راوی دوران دفاع مقدس در پایان ضمن اشاره به اینکه امروز نباید رفتاری داشته باشیم که باعث پایمال شدن خون آن مردان شجاع شویم، در پایان نیز به بیان خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت.

شایان ذکر است که درپایان مراسم نیز با اهدای هدایایی از خانواده‌های معزز و معظم شهدا تقدیر و تشکر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها