خبرهای داغ:
انتخابات هیت رییسه مجلس شورای اسلامی برای بار سوم به علی لاریجانی رسید و به همین خاطر حیف شد که عارف انتخاب نشد تا بتوانیم از دستاوردهای بزرگ اصلاحات هم در عرصه مقننه بهره برداری کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۲۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

خبرگزاری بسیج قزوین: انتخاب علی لاریجانی اشتباه مهلک اصولگرایان بود که در انتخابات پیش رو رقم زدند. باید عارف انتخاب می شد تا مجلس شورای اسلامی عیار اصلاح طلبان را برای همگان نشان دهد تا بتوانند درک کنند آنان که درب باغ سبز به مردم نشان می دادند امروز درکجای کار قرار دارند!!
علی لاریجانی هرگز به نفع طیف انقلابی عمل نکرده است زیرا خروجی کارش انتظارات را برآورده نکرده تا کشور را در بحث بن بست های نظارتی و حسابرسی یا قانون گذاری خارج کند.
علی لاریجانی یک اصلاح طلب تمام عیار است که در اردوگاه طیف مقابل سیاست و اهداف آنان را به پیش می برد وقتی به عملکرد لاریجانی در طی ۱۲ سال حضور در مجلس نگاه می کنیم به نوعی مجری سیاست های هاشمی رفسنجانی بوده ودر حراست از دستاوردها به خوبی عمل نکرده است.
لاریجانی در برجام مقصر اصلی بوده که اهمیتی به نظرات کمیسیون تخصصی ندادند.در بیست دقیقه برای ۲۵سال یک ملت تصمیم گرفت! امروز آنچه را ترامپ رقم زده است و علی لاریجانی با آگاهی از آن به تصویب رساند دلواپسان در خشت خام برجام دیدند.
لاریجانی ماندنش بر کرسی ریاست مجلس برای نسل انقلاب هم جایز نیست. کشور نیاز به تنوع مدیریت و جوانگرایی دارد. اما ماندن لاریجانی بر کرسی ریاست مجلس باعث پوشش سیاسی در کارآمدی یا نا کارآمدی عارف گردیده و از طرفی وی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می کند تا بتواند در عرصه مجریه هم وارد فاز شود و در اینده به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان وارد خواهدشد.
کاش عارف بر کرسی ریاست مجلس تکیه می زد تا مردم تکلیف خود را با طیف اکثریت در مجلس معلوم می کردند که چقدر توانمند هستند؟ اما باز هم انصراف و لابی در مجلس کار خود را کرد و داستان لاریجانی همچنان ادامه دارد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها