براساس آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال ۹۶ بالغ بر ۴ هزار تن کاغذ سیگار از ۱۲ کشور جهان وارد ایران شده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۲۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۲ ماهه سال ۹۶ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۴ هزار و ۳۳ تن کاغذ سیگار به شکل رول و لوله از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم کاغذ سیگار به کشور، ۱۴ میلیون و ۲۹ هزار و ۵۶۱ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۷۶۷ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۳۹۸ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است کاغذ سیگار از ۱۲ کشور جهان از جمله اتریش، اسپانیا، چین، آلمان، سوئیس، امارات متحده عربی و هنگ کنگ وارد ایران شده است.

در این میان اولین و بزرگترین صادرکننده کاغذ سیگار به ایران کشور اتریش با صادرات بیش از ۶۵۱ تنی این محصول بوده است که درآمد ۴ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۸۸۶ دلاری را به خود اختصاص داده است.

بعد از اتریش، کشور اسپانیا بالغ بر ۱۱۸ تن کاغذ سیگار به ایران فروخته است و درآمد ۳ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۲۹۳ دلاری را کسب کرده است.

همچنین کشور چین با صادرات بیش از ۷۳۶ تن کاغذ سیگار به کشور درآمد یک میلیون و ۷۵۹ هزار و ۶۳۴ دلاری را به خود اختصاص داده است.

در این میان امارات متحده عربی در ۱۲ ماهه سال ۹۶ بالغ بر ۵۲۷ تن کاغذ سیگار به کشور صادر کرده است که براساس آن درآمد یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۱۸۴ دلاری را به همراه داشته است.

واردات ۱۴ میلیون دلاری کاغذ سیگار به کشور + جدول

ارسال نظرات