خبرهای داغ:
دست های نفوذی در حال انجام کار است:
چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ به نظر می رسد سلطنت طلبان و منافقین به همراه معاندان داخلی نظام توسط آمریکا ، اروپا و صهیونیست که کشورهای عربی نیز وی را همراهی می کنند در پی ایجاد ملیشیای ضد نظام در داخل کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۳۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

خبرگزاری بسیج قزوین: رودی جولیانی در حضور منافقین برجام را به صورت نمادین پاره کرد و اعلام کرد که ترامپ به زودی از برجام خارج خواهد شد.
اما تا پایان تیر ماه شما را با خبری در رابطه با ایران سورپرایز خواهیم کرد. چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ به نظر می رسد سلطنت طلبان و منافقین به همراه معاندان داخلی نظام توسط آمریکا ، اروپا و صهیونیست که کشورهای عربی نیز وی را همراهی می کنند در پی ایجاد ملیشیای ضد نظام در داخل کشور هستند.
آنها در همه زمینه ها وارد شدند تا جایی که آشوب های اخیر در شیراز، اعتصاب کامیونداران و گرانی دلار، کشتن اسب های کولبران و بستن مرزها و جلوگیری برای امرارمعاش مردم همگی حکایت از یک نفوذ فوق العاده ساختارمند در کشور دارد که در بدنه اجرایی و سایر نهادها تصمیم سازی می کنند!!
شلدون یکی از بزرگترین اوانجلیس های یهودی دنیا (معتقدین به جنگ آخر الزمان)که صاحب قمارخانه های زیادی در آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا می باشد.هزینه انتخابات ترامپ و نتنیاهو را می پردازد در انتقال سفارت آمریکا به قدس حضور دارد و اعلام می کند که ما باید تغییر رژیم در ایران را تجربه کنیم.
حضور جان بولتون در بدنه هیت حاکمه آمریکا نشان دهنده صف آرایی آمریکا برای جنگ احتمالی در خاورمیانه می باشد.شلدون در یک پیام به ترامپ می گوید: یک بمب اتم در کویر لوت منفجر کنید نهایتا چندتا مور و ملخ از بین خواهد رفت و بگویید اگر شرایط ما را نپذیرید تهران را هدف بمب اتمی بعدی قرار خواهیم داد.
آمریکا با تحریم نفتی ایران به دنبال جایگزینی خود به عنوان اولین صادرکننده نفت دنیا خواهد بود و تاثیرگذاری ایران بر بازار جهانی نفت را از بین ببرد. با دستیابی آمریکا به نفت شیل یا همان نفت میان سنگی به عنوان یکی از غول های نفتی دنیا وارد شد و تنگه هرمز علنا اهمیت استراتژیک خود را از دست داد و دیگر آن موقعیت سوق الجیشی گذشته را ندارد. بلکه در اسنادی که تیم های اطلاعاتی ایران به دست آوردند آمریکا برای اینکه بتواند با نفت شیل کسری نفت خلیج فارس را جبران کند نیازمند سلطه بر تنگه باب المندب بود و با عربستان در تفاهمی محرمانه خواهان اشغال تنگه شده تا بتواند با حمله نظامی به ایران بازار نفت را در دستان خود نگهدارد و با حذف ایران دنیا هیچ شوک اقتصادی را لمس نکند.
با دسترسی ایران به اسناد محرمانه و طرح حمله به ایران با از دست دادن لبنان،سوریه،عراق و حمله همزمان به یمن در طرح اولیه قرار داشت و اروپا در این بازی متعهد می شود که ایران برد موشک هایش را به ۳۰۰کیلومتر کاهش دهد!اما ایران در شعاع ۳۰۰کیلومتر با کسی مشکل ندارد و تهدید ها بیش از ۱۳۰۰کیلومتر دورتر از ایران واقع شده است.
عربستان بیش از ۶۰۰۰موشک با برد ۲۰۰۰کیلومتر خریداری می کند و ۵۰۰میلیارد دلار سلاح در انبارهایش ذخیره کرده است. اگر ایران تا پایان تیر ماه شرایط آمریکا و اروپا را بپذیرد،در حقیقت سورپرایز رودی جولیانی مشاور ترامپ برای منافقین کامل شده است.
لذا با حمله نظامی به ایران تا جایی پیش خواهند رفت که بعد از صد سال آرزوی افغانستان امروزی را داشته باشیم.
دست نفوذی ها در کار است
.1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها