خبرهای داغ:
مسئول کمیته تولید محتوای کنگره شهدای خراسان جنوبی با بیان اینکه محتوا باید گویای سیره عملی زندگی شهدا باشد گفت: رمز موفقیت و پیشرفت جامعه و انقلاب اسلامی در همه حوزه ها، در رفتار و گفتار شهدا پنهان است.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۵۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

سیدحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: مردم استان ما برای اولین بار در مهرماه میزبان برگزاری کنگره 2هزار شهید استان هستند که کمیته تولید محتوا یکی از بخش های آن است.

وی با بیان اینکه بنا است به زوایای مختلف زندگی شهدا بپردازیم اضافه کرد: تولید محتوا از آثار شهدا داریم که این محتوا برای بهره برداری در اختیار اقشار مختلف قرار می گیرد و موجبات رشد و تعالی جامعه را فراهم می کند.

این مقام مسئول در برگزاری کنگره شهدای استان افزود: کمیته تولید محتوا تاکنون در یادواره های شهدا جایگاهی نداشته است اما در حال حاضر مهمترین بخش در راستای نشر و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه امروزی محسوب می شود.

محتوا باید گویای سیره عملی زندگی شهدا باشد

وی عنوان کرد: از موجودی پرونده ها، آثار، وصیت نامه و دلنوشته شهدا و مصاحبه با افراد خانواده و همرزمان و آشنایان شهدا محتواهایی را استخراج می کنیم.

مسئول کمیته تولید محتوای کنگره شهدای خراسان جنوبی با بیان اینکه محتوا باید گویای سیره عملی زندگی شهدا باشد خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و پیشرفت جامعه و انقلاب اسلامی در همه حوزه ها، در رفتار و گفتار شهدا پنهان است.

 وی ادامه داد: اگر این گنجینه ها را از زندگی شهدا استخراج و به آنها عمل کنیم مشکلات جامعه حل می شود و در همه حوزه ها وضعیت بهتری خواهیم داشت.

کنگره شهدا محتوایی و اثرگذار/ استخراج گنجینه زندگی شهدا برای ما راهگشا است

کلید حل همه مشکلات نزد شهدا است

حسینی با اشاره به هدف از برگزاری کنگره شهدا افزود: در جایی که حرف ها از گره ها و مشکلات جامعه ازجمله عمل نکردن به اقتصادمقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر، بد اخلاقی و بی عدالتی در جامعه است کلید حل همه این مشکلات نزد شهدا است.

وی اظهارداشت: ما وظیفه داریم با مراجعه به آثار شهدا دستورالعمل حلال مشکلات را استخراج و با عمل به آنها از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

حسینی گفت: کمیته تولید محتوا به صورت خاص با استخراج سرفصل ها و عناوین مهم از زندگی شهدا از جمله ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی، احترام به بزرگترها و موضوعات مختلف ایثار و شهادت را در اختیار واعظین، خطبا، نویسندگان، فیلم سازان، شعرا و صاحبنظران قرار می دهیم که از آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به ساختار این کمیته گفت: به دلیل گستردگی کار در کمیته تولید محتوا هسته مرکزی متشکل از جوانان انقلابی، اساتید دانشگاه و صاحبنظران  در کمیته سازماندهی کردیم که این هسته در ذیل دبیرخانه دائمی کمیته تولید محتوا قرار گرفته است.

یادواره های شهدا محتوایی و اثرگذار شود/ از نخبگان و صاحبنظران بهره می گیریم

این مقام مسئول در کنگره شهدای استان با تأکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که یادواره های شهدا محتوایی و اثرگذار باشد افزود: بانک اطلاعاتی و محتواهای جمع آوری شده در دبیرخانه دائمی برای استفاده در سالهای آینده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شامل سه بخش امور اقشار، نواحی و سازمانها و نهادها است عنوان کرد: در ذیل دبیرخانه هم چنین سه تیم تولید، انتشار و دانشگاهی مدنظر ما است.

کنگره شهدا محتوایی و اثرگذار/ استخراج گنجینه زندگی شهدا برای ما راهگشا است

جمع آوری محتوایی از آثار 700شهید تاکنون

مسئول کمیته تولید محتوای کنگره شهدای خراسان جنوبی ادامه داد: در سه حوزه تولید محتوای موضوعی از پرونده شهدا، جمع آوری سخنان و جملات قصار بزرگان انقلاب و تولید محتوای صوتی و تصویری کار می کنیم.

وی با بیان اینکه هراندازه محتوای بیشتر نشر دهیم به اهداف کنگره نزدیکتر می شویم خاطرنشان کرد: وظیفه تیم انتشار و رسانه رساندن محتوای آماده شده برای استفاده افراد جامعه است که تیم رسانه ای متشکل از روابط عمومی، رسانه و فرهنگی داریم.

حسینی بیان داشت: از اواخر سال گذشته کار را شروع کردیم و تاکنون در ارتباط 700 نفر از شهدا محتوا تهیه شده است و آمادگی داریم برای بهره برداری و انتشار در اختیار افراد قرار دهیم.

دشمن در فضای مجازی می خواهد جوان مسلمان را نیروی خود کند

 وی با اشاره به اهمیت کار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای فرهنگ سازی در جامعه افزود: امروز دشمن بدون صرف هزینه نیرو و تسلیحات در درون خانه های ما در افکار و عقاید جوانان ما تا حد زیادی نفوذ کرده است و می خواهند جوان مسلمان را نیروی خودشان کنند.

مسئول کمیته تولید محتوای کنگره شهدای خراسان جنوبی گفت: انتظار ما از خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت مقابله با تهدیدات دشمن در فضای مجازی و رسانه ها کار تخصصی، حرفه ای و خالصانه برای خدمت به شهدا است.

در کنار ما قرار بگیرید

وی با بیان اینکه تولید محتوا کاری بسیار مهم که از ظرافت خاصی برخوردار است و جنبه تخصصی دارد افزود: از همه صاحبنظران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و تمام افراد علاقه مند تقاضا دارم در جهت برگزاری هر چه بهتر کنگره و تولید محتوا در کنار ما قرار بگیرند.

حسینی در پایان عنوان کرد: محل استقرار کمیته در ساختمان ستاد کنگره واقع در خیابان امام موسی صدر و با شماره تماس 32440904 آقای چرخی پاسخگو هستند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها