معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان:

۴۰ مرکزآموزشی میزبان طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان لرستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این استان، 40 مرکز آموزشی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۶۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرید بهرامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آموزش و پرورش در راستای وظایف خود کلاس‌ها و فعالیت‌های قابل دسترس بعد از پایان امتحانات این کلاس‌ها فعال می‌شوند. گفت: سال گذشته ۳۹ هزار و ۱۶۹ دانش آموز در این استان تحت پوشش کلاس‌های اوقات فراغت قرار گرفت که پیش‌بینی می‌شود امسال تا ۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گیرند.
وی گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این استان، 40 مرکز آموزشی پیش بینی شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در مناطق پرخطر و کم‌خطر ۵۵۸ آموزشگاه وجود دارد که در صورت تعامل دستگاه‌های اجرایی آمادگی تجهیز و تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان این مدارس وجود دارد. بیان کرد: در طرح هجرت توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دانش‌آموزان مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی می‌کنند و به کمک دانش‌آموزان دوره دیده در این طرح در ۸۹۶ آموزشگاه طرح حیات پویا انجام می‌شود.
وی افزود: طرح دادرس هلال احمر نیز یک طرح موفق دیگر است که در حال انجام بوده و تلاش می‌شود این‌طرح را در تمام مدارس حاشیه‌ای نیز گسترش دهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات