فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات:

ایستادگی در برابر سلطه، رمز ماندگاری قیام 15خرداد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات: قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ سرآغاز شکل‌گیری روند هبوط و سقوط نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و افول سلطه امریکا و استکبار جهانی در ایران است.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۶۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ؛ سرهنگ نجفی فرمانده سپاه محلات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، و شهدای قیام و نهضت ۱۵ خرداد، این ایام را یادآور روزهای سخت شکل‌گیری نهضت امام (ره) و عروج ملکوتی آن احیاگر بزرگ اسلام ناب محمدی (ص) و ملت‌های آزادیخواه و حق طلب به ویژه ملت ایران دانست.

وی گفت:قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ سرآغاز شکل‌گیری روند هبوط و سقوط نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و افول سلطه امریکا و استکبار جهانی در ایران است که ۱۵ سال بعد به رغم جنایت­‌ها و توطئه‌­های بی‌­شمار رژیم پلید و سفاک پهلوی به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ منجر شد و موجبات وزش نسیم بیداری و نجات تدریجی محرومان و مستضعفان از سلطه شیطانی مستکبران، در فراسوی جغرافیایی کشور را فراهم آورد.

وی افزود:امروز جهانیان، انقلاب اسلامی را با خصیصه مقاومت در برابر استکبار می شناسند و ایران خط اول محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با مدیریت مرجعیت وزعامت دینی برگرفته از اصول دینی حرکت می کند اظهارداشت: ایران با پشتیبانی مردم و با تکیه بر اصول دینی صف اول مقاومت در جهان و محور مقاومت را شکل داده است.

فرمانده سپاه محلات گفت: با گذشت ۲۹ سال از فقدان جانکاه آن امام عظیم الشان و تاریخ‌ساز،  به یمن رهبری هوشمندانه و خردمندانه خلف صالح و شایسته ­اش، حضرت امام خامنه‌­ای عزیز (مدظله العالی) امروز انقلاب اسلامی در چهلمین سال استقرار و نقش ­آفرینی خود در حوزه‌­های داخلی، منطق‌ه­ای و بین‌­المللی، با عبور از چالش‌ها، بحران­‌ها و فتنه­‌های گوناگون طراحی شده در اردوگاه دشمن،  پرفروغ تر از همیشه تداوم یافته و تشکیل تمدن نوین اسلامی و پیشتازی ملت ایران در این موقعیت تاریخی را کاووس آنان قرار داده است.

وی در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت قیام خونین 15خرداددرسطح شهرستان محلات خبردادوافزود این مراسم هادرسطح شهرستان محلات ، شهرنیمور و درسطح روستاهانیز برگزار می گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار