همزمان با ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی " ماه تابان" در کتابخانه های منطقه 8

مسابقه کتابخوانی " ماه تابان " از سوی کتابخانه گلستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان با خواندن کتاب " مردی شبیه خود" نگاهی به زندگی و مبارزات امام خمینی (ره) می‌توانند در آن شرکت کنند.
کد خبر: ۹۰۲۳۴۹۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان؛ علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از 10 تا 28 خرداد ماه فرصت دارند به مطالعه کتاب " مردی شبیه خود " نوشته مصطفی قلی زاده علیارکه از سوی انتشارات عروج منتشر شده بپردازند و به پرسش‌های مربوطه پاسخ دهند.

مسابقه کتبی " ماه تابان " به منظور گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ، قیام پانزده خرداد و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ، معرفی بیشتر اندیشه های امام خمینی (ره) به قشر جوان و برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای دریافت کتاب وکاربرگ‌های مسابقه به کتابخانه گلستان و یا یکی ازکتابخانه های منطقه ۸ مراجعه نمایند . و پس از مطالعه کتاب و پاسخ به سئوالات، پاسخنامه‌های خود را به نشانی نارمک ، گلبرگ غربی ، پایین تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، کتابخانه گلستان تحویل و یا به آدرس پست الکترونیکی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال نمایند.و یا با تلفن ضروروی 77827730 تماس بگیرند . چراکه قرار است به قید قرعه جوایزی به برندگان تعلق بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار