بیگدلی مدیرعامل بانک ملت گفت: بانک ملت خود را موظف می داند تا در کارهای خیر مشارکت نماید و این نشان می دهد که تنها دنبال فعالیت های اقتصادی و سود آور نیست.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۰۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ دکتر محمد بیگدلی؛ مدیرعامل بانک ملت؛ در آیین اهدای 101 هزار جفت کفش به دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند کمیته امداد امام خمینی(ره) که صبح امروز در محل ساختمان اصلی بانک ملت با حضور مدیران برجسته بانک ملت و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به انجام وظایف اجتماعی بانک ملت برای کمک به محرومین گفت: کمک به محرومین تنها وظیفه کمیته امداد امام خمینی(ره) نیست این کمیته هماهنگ کننده و مدیریت کننده است و همه سازمان ها وبانک ها و مردم وظیفه کمک به نیازمندان را دارند.

وی افزود: در این راستا بانک ملت در دو حوزه به محرومین جامعه کمک می کند.ما اعتقاد داریم کمک به محرومین مایه خیر و برکت در کار ما است. بر همین اساس طبق قراردادی با نظارت و حمایت کمیته امداد به مددجویان تسهیلات اهدا می شود.گفتنی است در سال 1395 دو هزار و صد میلیارد ریال و در سال 96 چهار هزار میلیارد ریال و دو برابر سال های گذشته به مددجویان اهدا کردیم و با کمک بانک ملت، بیش از 110 هزار خانوار از طریق تسهیلات این بانک از کفالت کمیته امداد خارج شدند.

بیگدلی تصریح کرد: در یکی از بازیدهایی که از طریق کمیته امداد داشتم با تعدادی عکسی مواجه شدم که تعدادی بچه بدون کفش بودند؛ در همان جا تصمیم گرفته شد تا 100 هزار جفت کفش از طریق تولیدکنندگان داخلی تحویل کمیته امداد دهیم و امروز این مراسم برای همین موضوع برگزار شده است.

وی افزود: این پروژه با هزینه ای معادل 25 هزار میلیارد ریال کلید خورد؛  از طرفی نیز با توجه به بودجه های محدود کمیته امداد برای کمک به خانواده های کم بضاعت بانک ملت متقبل شد تا هزینه ساخت 15 واحد مسکونی را بر عهده بگیرد و امیدواریم تا پایان سال 97 شاهد ساخت این واحدهای مسکونی باشیم.بانک ملت خود را موظف می داند تا در کارهای خیر مشارکت نماید و تنها دنبال فعالیت های اقتصادی و سود آور نیست.بر همین اساس در سایر جاها مانند ساخت مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم نیز مشارکت کرده ایم و آمادگی وجود دارد که این فعالیت ها گسترش یابد.

ارسال نظرات