به مناسبت فرا رسیدن ماه خدا، ماه دستگیری از فقرا و ایتام در اقدامی خدا پسندانه 3000 پرس غذا بین نیازمندان و ایتام شهرستان میناب توزیع گردید.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۱۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب سید مجتبی موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی سپاه ناحیه میناب گفت: کمک به ایتام و نیازمندان قطعا رضایت پروردگار را به همراه خواهد داشت و چه خوب است که این رضایت پروردگار در ماهی باشد که حتی راه رفتن، نفس کشیدن و حتی خوابیدن ما هم ثواب محسوب می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی گفت: بسیجیان حوزه شهید عمرانی با تشکیل گروه جهادی به نام شهید حججی و با حمایت فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب و خیرین محترم این شهرستان توانسته اند از اول ماه مبارک رمضان تا کنون 3000 پرس غذا را در سه مرحله بین نیازمندان و ایتام شهرستان میناب تقسیم کنند.

موسوی اظهار داشت: این فعالیت خود جوش بسیجیان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

سید مجتبی موسوی گفت: شناسایی افراد نیازمند و ایتام شهرستان میناب و بخش مرکزی توسط رابطینی است که از هر پایگاه مقاومت بسیج یک نفر مشخص شده و تقریبا تمامی نیازمندان و ایتام سطح شهرستان در قالب این طرح قرار گرفته اند و انشاالله با حمایت خیرین محترم شهرستان میناب در این ماه مبارک بتوانیم لقمه ای را به سفره های کمرنگ محرومین و ایتام برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار