تقی کبیری گفت: حمایت از تولید داخل ضرورت دارد باید حمایت ویژه ای از کالاهای ایرانی داشته باشند .تولیدکنندگان داخلی حرکت به سمت برندسازی را در جهت اعتماد سازی مصرف کنندگان داخلی مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

تقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: طی سال های اخیر اقتصاد کشورمان به واسطه تحریم ها ی اقتصادی با مشکلاتی مواجه شده است. این در حالی است که اصلی ترین مشکلی که پس از بروز تحریم ها رخ داده تامین کالاهای واسطه ای است که مردم به آنها نیاز داشتند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل ضرورت دارد افزود: تمام نهاده ها و سازمان ها باید حمایت ویژه ای از کالاهای ایرانی داشته باشند .

کبیری در ادامه خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان داخلی همچنین نسبت به افزایش سطح کیفی و کمی کالاهای خود تلاش داشته و حرکت به سمت برندسازی را در جهت اعتماد سازی مصرف کنندگان داخلی مورد توجه قرار دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی در خاتمه افزود: متاسفانه اعتماد سازی در مصرف کنندگان به دلیل سیاست های ناکارآمد دولت های مختلف و نوع نگرش و فعالیت تولیدکنندگان از بین رفته است این در حالی است که دنیا به سرعت در حال تغییر بوده و در دنیای رقابتی امروز تغییرات نوآورانه و خلاقانه نقش موثری در بازاررسانی و جذب مصرف کنندگان دارد.

ارسال نظرات