رزمنده وراوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه بزرگداشت روز ۱۴ خرداد، تحکیم پیوند مردم با شخصیت والای امام خمینی(ره) است، خواستار تبیین ویژه شخصیت بزرگوار امام توسط انقلابیون برای جوانان این مرز و بوم شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۴۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، گردهمایی بزرگداشت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵خرداد ظهر امروز با همت حوزه حضرت صدیقه کبری(س) قرچک در مسجد پنج تن پوئینک این شهرستان برگزار شد.
حسین فداکار از راویان کاروان های راهیان نور در این نشست با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت های ماه مبارک رمضان بهره لازم را برد، اظهار داشت: باید از این ظرفیت در راستای تطهیر روح و جسم بهره مند شد.
وی با اشاره به بیست و نهمین سالروز عروج عارفانه امام خمینی(ره)، افزود: ماندگاری و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون یاد امام خمینی(ره) در تخیلات هیچ انسانی نمی گنجد.
رزمنده دفاع مقدس فقدان این شخصیت بزرگ در نظام جمهوری اسلامی را یک حادثه سخت و جانگداز خواند و خاطرنشان کرد: به هر اندازه که از این واقعیت مصیبت بار در نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد؛ کار برای اندیشمندان، فرهیختگان، روحانیون، علماء و دغدغه مندان سنگین تر و دشوارتر می شود.
فداکار در پایان با اشاره به اینکه بزرگداشت روز ۱۴ خرداد، تحکیم پیوند مردم با شخصیت والای امام خمینی (ره) است، خواستار تبیین ویژه شخصیت بزرگوار امام توسط انقلابیون برای جوانان این مرز و بوم شد.

ارسال نظرات