خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد گفت: به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسأله قدس و فلسطین به مهمترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۴۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

مسأله قدس و فلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، یزدان آزرمی در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس در شهرستان اسدآباد اظهار داشت: سال‌ها است که به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسأله قدس و فلسطین به مهمترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از مسلمانان فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب دلگرمی مردم آزاده و بی‌دفاع فلسطین بوده و با اقتدار خود ثابت خواهیم کرد سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدا نشدنی دارد.

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در اسدآباد اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال این شهرستان رأس ساعت 11.30 از مقابل دفتر امام جمعه شهر آغاز و به نماز عبادی سیاسی جمعه به پایان می‌رسد.

وی مسیر راهپیمایی را از مقابل دفتر امام جمعه، خیابان امام(ره)، میدان امام(ره)، به سمت خیابان فرهنگ و در انتها مسجد جامع اعلام کرد و یادآور شد: اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس شهرستان درنظر گرفته شده است.

آزرمی اضافه کرد: تکلیف و وظیفه تمام مسلمانان جهان است که با برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، ضمن اعلام انزجار از اسرائیل جنایتکار، از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

وی بر حضور حداکثری مردم شهرستان برای حمایت از مردم فلسطین، در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس مشتی محکمی بر دهان ظالمان جهان بوده و می‌طلبد مردم روزه‌دار با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود را از مظلومان اعلام ‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات