معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه میانه:

اختصاص چهار میلیارد ریال برای ساخت اورژانس هوایی میانه

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه میانه در بازدید از پد اورژانس هوایی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان، گفت: در سال جاری چهار میلیارد ریال از اعتبارهای استانی برای ساخت اورژانس هوایی این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۹۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی مشایخی افزود: محل جانمایی بالگرد اورژانس هوایی امروز بررسی و تایید شد و آشیانه بالگرد بر اساس نقشه مشابه اجرا شده در شهر قم در این شهرستان نیز احداث می شود.
مسئول اورژانس هوایی آذربایجان شرقی نیز گفت: اورژانس هوایی میانه به ساکنان 150 کیلومتر از اطراف این شهرستان نیز خدمات ارایه می کند.
مهدی جهدی افزود: در صورت تامین اعتبار از طریق وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری، در مدت یک سال آشیانه بالگرد در میانه احداث و آماده بهره برداری می شود.
وی با اشاره به پد اورژانس هوایی بیمارستان خاتم الانبیا یادآوری کرد: این پد آماده عملیات است و می توان از آن در مواقع بحران برای انتقال مصدومان و بیماران استفاده کرد.
جهدی با بیان اینکه بالگردی که در تبریز مستقر است می تواند به شعاع 150 کیلومتر خدمات ارایه کند، اظهار داشت: میانه 160 کیلومتر از مرکز استان فاصله دارد و خدمات رسانی این بالگرد به این شهرستان میسر نیست.
خلبان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی نیز در این آیین هدف از بازدید از این پد اورژانس هوایی را بازبینی و بررسی زمینه برای امدادرسانی با بالگرد به مردم این شهرستان اعلام کرد.
سرهنگ سروری با بیان اینکه ساخت آشیانه استاندارد برای بالگرد هزینه بر است، افزود: اگر آشیانه مجهز پیش بینی شود بالگرد می تواند با امنیت کامل در این شهر مستقر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها