خبرهای داغ:

قائم‌پناه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان شد

در مراسم علی قائم‌پناه به‌عنوان دبیر جدید تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۱۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

قائم‌پناه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تکریم و معارفه دبیران و اعضای هیات رئیسه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان شامگاه شنبه در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مراسم با تقدیر از تعامل خوب و فعالیت‌های چشمگیر جامعه اسلامی دانشجویان در دوران مسئولیت دبیر سابق گفت: دانشجویان در تشکل‌های دانشجویی به خوبی با مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی آشنا می‌شوند و شیوه‌های مسئولیت‌پذیری و مطالبه‎گری را تمرین می‌کنند.

سعید جامه بزرگی اظهار کرد: دانشجویان با عضویت در کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود را ارتقا می‌دهند.

وی افزود: جامعه اسلامی دانشجویان تشکلی ارزش‌مدار است که به خوبی از عهده فعالیت‌های مثمر ثمر گروهی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برآمده است و پویایی، نشاط و پیگیری دائم امور از مشخصه‌های بارز این تشکل است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: امیدوارم در دوره جدید مسئولیت در «جاد» راهکارهای انگیزشی برای حضور هرچه پرشورتر دانشجویان شناسایی و به کار گرفته شود و حرف نو و روش‌های نوآورانه در عرصه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز گفت: مطالبه‌گری، پیگیری مجدانه و حضور پرتلاش جامعه اسلامی دانشجویان در واحد همدان جزو بارزترین مشخصه‌های این تشکل تاکنون بوده است.

حجت‌الاسلام‌ حمیدرضا طالقانی ورکشی بیان کرد: از خصوصیات مثبت دیگری که از «جاد» سراغ دارم، دلسرد نشدن از جواب منفی است به‌نحوی‌که دبیر «جاد»را از در بیرون می‌کردی و او از مسیر پنجره مجدداً وارد می‌شد که این پیگیری و پافشاری امری پسندیده و لازمه پویایی در محیط دانشگاهی است.

دبیر سابق تشکلی جامعه اسلامی دانشجویان در واحد همدان نیز بیان داشت: در این مدت سعی کردیم تا کادر سازی دقیق و اصولی را به‌عنوان هدف اصلی پیگیری کنیم و روحیه مطالبه گری را به‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی دانشجویان دغدغه‌مند در جامعه اسلامی دانشجویان واحد همدان تثبیت کنیم.

عرفان احسانی افزود: از این به بعد نیز به‌عنوان عضو هیات نظارت جامعه اسلامی دانشجویان واحد همدان سعی و تلاش ما بر این اصل استوار است که بر روند کارهای تشکیلاتی، سیاسی، فرهنگی و آموزشی بر اساس اساسنامه «جاد» و آرمان‌های انقلاب اسلامی، نظارت دقیق و ثمربخش صورت پذیرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و حکم جدید از زحمات عرفان احسانی قدردانی و علی قائم پناه دانشجوی ترم 4 رشته حقوق این واحد دانشگاهی به‌عنوان دبیر جدید تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار