مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) بارها بر غیر قابل تفکیک بودن دین و سیاست تأکید ورزیدند و سبک زندگی سیاسی ایشان در گستره جهانی بسیاری از گفتمان‌های حکومتی و حاکمیتی را به چالش کشاند.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۴۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع پایوران و پاسداران سپاه روح‌الله ضمن تسلیت فرار رسیدن شهادت حضرت علی(ع) و سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به سبک زندگی حضرت امام(ره) در بُعد شخصی و حکومتی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) دارای صفات و ویژگی‌های ارزشمندی بود که این ویژگی‌ها در بُعد فردی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی ایشان زبانزد خاص و عام بود.

وی افزود: زندگی شخصی امام خمینی(ره) در قامت یک سیاستمدار و رهبری مقتدر در عصر معاصر بی‌نظیر بوده و سبک زندگی و مدیریت ایشان با سادگی عجین شده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بارها بر غیر قابل تفکیک بودن دین و سیاست تأکید ورزیدند و سبک زندگی سیاسی ایشان به دلیل هم‌خوانی با اعتقادات و تفکرات ریشه‌ای مردم ایران و مذهب و آئین اسلامی، توانست در گستره جهانی بسیاری از گفتمان‌های حکومتی و حاکمیتی را به چالش بکشاند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی رمز موفقیت حضرت امام(ره) را تقعید به اسلام، ایجاد اتحاد بین امت و اسلام عنوان و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) رمز موفقیت در همه امور را «قیام برای خدا» می‌دانستند و هرکاری را فقط برای عمل به تکلیف الهی انجام می‌دادند که می‌توان آن را از مهم‌ترین رموز موفقیت و ماندگار شدن اندیشه‌ها و محبوبیت ایشان در بین جوامع دانست.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد گفت: امام خمینی(ره)، هم برای مبارزه با طاغوت و هم برای تثبیت انقلاب اسلامی برآمده از افکارش، «راهبرد تلاش مستمر و مقاومت» را سرلوحه برنامه خویش قرار داده بودند و معتقد بودند که «خون بر شمشیر پیروز است» و با این دیدگاه توانستند با ایستادگی خود ملتی مقاوم پدید آورند.

وی ایجاد اتحاد بین امت و اسلام را از دیگر ویژگی‌های موفقیت حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: روز قدس، مظهر اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) و یکی از مهم‌ترین حملات راهبردی ایشان به قلب استکبار جهانی بود که تاکنون اثرات بسیار منفی بر جبهه نرم و سخت دشمن نهاده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به لیالی قدر هم اشاره و خلاطرنشان کرد: شب قدر میعاد انسان با خداست، شب رنگ باختن جسم و حکومت روح است، شبی که مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر در این شب مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات