خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف پزشکی کشور بسیار مؤثر بوده و این دانشگاه نقش بسیار کلیدی را در رشد علمی کشور ایفاء کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف پزشکی کشور بسیار مؤثر بوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن فریدون در نشست خود با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزود: آن‌هایی که می‌گویند دانشگاه آزاد اسلامی فقط به فکر دادن مدرک بوده گذشته تا حال را ببینند و واقعاً قضاوت درستی کنند که همین دانشگاه در پیشبرد اهداف پزشکی کشور چقدر مؤثر بوده است. زمانی بود که برای درمان باید از پزشکان هندی، بنگلادشی و ... استمداد می‌کردیم، اما الآن همین فارغ‌التحصیلان در مسند‌های پزشکی کشور خدمت می‌کنند.
وی اظهار کرد: این‌همه متخصصان پزشکی در رشته‌های مختلف که در کشور به خدمت‌رسانی به مردم مشغول‌اند از کجا آمده‌اند؟ این‌ها بخشی از کسانی هستند که در همین دانشگاه درس خوانده‌اند و واقعاً باید در قضاوت در مورد این دانشگاه انصاف به خرج داد.
فریدون با اشاره به اینکه برخی می‌گویند دانشگاه آزاد عده‌ای را سرگرم به علم کرده است تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسیار کلیدی را در رشد علمی کشور ایفاء کرده است و امروز جمع زیادی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران ما در همین دانشگاه تحصیل می‌کنند و اینکه عده‌ای می‌گویند دانشگاه آزاد عده‌ای را فقط سرگرم به علم کرده است حرف درستی نیست و باید ما روز قیامتی را هم مدنظر داشته باشیم.
در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا گفت: افتخار می‌کنیم که در خدمت این عزیزان هستیم و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف خود می‌دانیم.
دکتر سید حسین بدیعی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این استان با داشتن ۴۵۰ دانشجوی خانواده جانبازان، ایثارگران، آزادگان و شهدا سهم بالایی را در بین واحد‌های دانشگاهی استان سمنان دارد و این یک افتخار برای ما است که چنین موهبتی نصیب ما شده است.
وی تأکید کرد: آنچه داریم از وجود شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی است و برای خدمت گذاری به این عزیزان نباید از هیچ راهکار قانونی فروگذار کرد.
بدیعی وجود برخی مشکلات بر سر راه خانواده‌های شهدا و ایثارگران را خلاء‌های قانونی دانست و گفت: ما در مورد این عزیزان همواره سعی کرده‌ایم قانون را با بیشترین ملاطفت و انعطاف اجرا کنیم و سیاست کل دانشگاه در سطح کشور هم بیشترین یاری به این عزیزان است.
در این جلسه که معاون فرهنگی و رئیس اداره آموزش عالی بنیاد شهید و ایثارگران استان سمنان، معاون فرهنگی و رئیس اداره آموزش عالی بنیاد شهید شاهرود و نیز رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران واحد دانشگاهی شاهرود حضور داشتند، نمایندگانی از دانشجویان، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها