حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، ضمن ستایش از شخصیت والای حضرت امام خمینى(ره)، از ایشان به عنوان سبب حیات دوباره اسلام در عصر حاضر یاد كرد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۳۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به غفران و رحمت الهی در ماه مبارک رمضان و تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینى(ره)، ضمن ستایش از شخصیت والای حضرت امام خمینى(ره)، از ایشان به عنوان عامل حیات مجدد اسلام در عصر حاضر یاد كرد.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی، افزود: چهره حیات بخش حضرت امام خمینى(ره) در جهان اسلام امرى غیر قابل انکار مى‏باشد و ایشان یكى از بزرگترین شخصیتهاى قرن معاصر محسوب مى‏شوند.

زمانپور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران درس مبارزه علیه بى عدالتى و مقابله با قدرت های دیكتاتورى و غیر انسانى را به جهانیان آموخت.

وی، با اشاره به اینكه حضرت امام خمینى(ره) با اتكا به سلاح ایمان به خداوند سبحان، در مبارزه با رژیم پرقدرت شاه در ایران، انقلاب اسلامى را به پیروزى رساند، تصریح کرد: زندگى ایشان الگویی مناسبى براى همه مسلمانان جهان است.

زمانپور اضافه کرد: نام حضرت امام خمینى(ره) چنان با بیدارى اسلامى درهم آمیخته است‏ كه نام هر یك از آنها مكمل دیگرى شده است.

وى، با اشاره به خواست ملت های اسلامى براى ترقی و تحول، گفت: بعضى از این جوامع و ملت ها در این زمینه از روش هاى غربى الگو گرفتند كه با ارزشهاى اسلامى مغایرت داشت، اما حضرت امام خمینى(ره) الگویى را به مستضعفان جهان ارائه داد كه توانست ارزش هاى اسلامى را با دستاوردهاى عصر كنونى سازگار و مطابق سازد.

زمانپور در پایان تصریح کرد: على رغم گذشت قریب چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامى، هنوز ابعاد مختلف زندگى حضرت امام خمینى(ره) ناشناخته باقى مانده است و زندگى حضرت امام خمینى(ره) كتابى است كه صفحات كمى از آن ورق خورده است.

 

ارسال نظرات