خبرهای داغ:
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح و بازسازی خطوط لوله آب و فاضلاب خیابان امامزاده ابراهیم در محدوده ایستگاه مترو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۴۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
شبکه آب خیابان امامزاده ابراهیم اصلاح و بازسازی شد/۸۵۰ متر لوله گذاری جدید در ۵ روز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی نظرزاده با اشاره به حادثه ایستگاه مترو در خیابان امامزاده ابراهیم که منجر به وارد شدن خسارت به شبکه‌های آب و فاضلاب شد، گفت: با وجود تذکرات قبلی در خصوص تبعات ناشی از خالی شدن زیر خطوط لوله آب و فاضلاب، چندین بار زمین در محل ایستگاه مترو حضرت ولیعصر (عج) نشست کرد و منجر به شکستگی خطوط آب و فاضلاب در مقابل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شد.

وی با بیان اینکه این حوادث مشکلات زیادی را برای مردم منطقه ایجاد کرد اظهار داشت: به منظور رفع این مشکلات و همچنین جلوگیری از خسارت مجدد به شبکه‌های آب و فاضلاب پس از برگزاری جلسات کارگاهی و توافق با شهرداری و سازمان قطار شهری، شرکت آب و فاضلاب نسبت به نوسازی شبکه با استفاده از لوله‌هایی از جنس چدن نشکن و پلی‌اتیلن اقدام کرد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان قم ضرورت تسریع در انجام عملیات لوله‌گذاری را این مسیر را مورد تاکید قرار داد و با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم در اجرای این پروژه، تصریح کرد: طی ۵ روز عملیات شبانه‌روزی و با حضور ۴ اکیپ لوله‌گذاری و ۲ اکیپ پشتیبانی حدود ۸۵۰ متر لوله‌گذاری با اقطار ۶۳ تا ۴۰۰ میلی‌متر در این محدوده انجام و وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی در آینده ابراز کرد: طی توافق‌های صورت گرفته، مقرر شد شهرداری زمینه جا به جایی خطوط آب و فاضلاب و تاسیسات در مسیر مترو را فراهم آورد و مشارکت و همکاری لازم را در زمینه صدور مجوز حفاری و انجام ترمیم نوار حفاری با شرکت آبفا داشته باشد.
ارسال نظرات